Gå til innhold

Nytt fluesnøre fra Guideline


Gjest Johnny S

Anbefalte innlegg

Guideline har lansert et nytt fluesnøre for 2015 som virker spennende.

Lina heter Guideline Fario WF flyt:  http://www.sportsbutikken.no/default.pl?showProduct=34252&pageId=250

 

Noen som har kastet med denne lina?

Jada, har anskaffet meg denne.

Lina er vel først og fremst suveren på vannkast og korte presentasjonskast, hvilket den vel også er ment som.

Nokså tung klump, har jeg inntrykk av.

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johnny S

Jada, har anskaffet meg denne.

Lina er vel først og fremst suveren på vannkast og korte presentasjonskast, hvilket den vel også er ment som.

Nokså tung klump, har jeg inntrykk av.

Har nå bestillt meg et par eksemplarer av denne lina, så nå er det bare å vente på posten, alltid spennende med nye liner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har GL Fario lina i #4. Helt enig med -Lars- om at dette er ei presentasjonline for kortere hold. Vil anbefale den til litt raskere stenger, da klumpprofilen lader stanga veldig raskt, og kan kjennes for tung for myke stenger. Jeg synes ikke det passet så bra på min Scott G2 #4, da det føltes for tungt. Det skulle vært interessant å testa #3 til denne.

 

Lina har en spennende profil som jeg skulle tro egner seg til de fleste kast, kanskje bortsett fra de helt lengste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har GL Fario lina i #4. Helt enig med -Lars- om at dette er ei presentasjonline for kortere hold. Vil anbefale den til litt raskere stenger, da klumpprofilen lader stanga veldig raskt, og kan kjennes for tung for myke stenger. Jeg synes ikke det passet så bra på min Scott G2 #4, da det føltes for tungt. Det skulle vært interessant å testa #3 til denne.

 

Lina har en spennende profil som jeg skulle tro egner seg til de fleste kast, kanskje bortsett fra de helt lengste.

 

Så snøret hadde kanskje passet seg som WF til Scott S4, tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...