Gå til innhold

Når går isen i år da?


Bånngjedda

Anbefalte innlegg

Var en tur i Nordmarka nordøst idag for å sjekke forholdene. Der var det vinter ja... Det var vel ca 60 cm snø i skogen og isen lå tjukk på vannene, det var jo noen råk i isen, men det vil nok ta noe tid før man kan finne frem stanga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nordmarkatur snart?

 

Takk for rapporter fra litt lenger sør! Dessverre har de vært lite oppmuntrende.... (Med unntak av bilde av vakker oppdrettsfisk da!) Men nå er det noen dager siden forrige innlegg på denne tråden, og noe har skjedd med været siden da! Mye regn har det vært, og nå meldes det om varme! VARME!!! Endelig og hurra! :D

Vurderer tur til Nordmarka øst den 12 mai. Er det noe håp om at fjærmyggen kan danse på vannene da?

Håper på en oppmuntrende rapport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ så deilig å bo her syd laugh.png' alt=':lol:'>

Har fisket siden påske nå vi!! I morgen er det for første gang meldt opp mot 20 grader (Celsius), og lite vind:) Gjett om jeg skal fiske da:)

 

 

kom så ørretbamsen....... kom så......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt tid til isen går der ja laugh.png' alt=':lol:'> Det ser litt lysere ut lenger syd i Romerriket.

Isen er borte i fra de største sjøene og de middelsstore vannene er sannsynligvis isfrie i løpet av helga/begynnelsen på neste uke. De minste "puttene" er ikke langt unna de heller :D Til helga blir det sesongdebut i Norge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si det...I går kom baby-bamsen.. Håper bildet kommer senere i dag. litt usikker på k-faktor, men tenker meg ca 37 cm i allefall :roll: og så på en bitteliten klinkenhammer da 8), men... den er nok et stykke fra kiloen. :cry:

Noen som har peiling på ca k-faktor på denne?0,9?

post-91-1394984648024_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...