Gå til innhold

Årets første fisketur på Sørlandet med tørrflue - 2015


Gronnvbx

Anbefalte innlegg

Jepp, etter et kanskje bortkastet forsøk på å skrive om fisketurene i 2014 på engelsk i den tanke om å nå et potensielt større publikum, har jeg endelig løftet ræva opp av stolen og gitt meg i kast med sesong 2015...på norsk.

 

Skrivekløen er som fiskelysten: Tilbake! Hvis du kunne tenkte å lese om dagen jeg fikk en laks på 7.7 kg, eller da jeg fisket i en elv langt fa.. i vold oppi fjellet, kan du sende meg en pm med mailadressen din, så sender jeg gjerne turbeskrivelsen jeg jobbet med i fjor...på engelsk i sånn ekte pdf.

 

Men, hvis du ønsker å lese på norsk hvordan det var å fiske i et vann på Sørlandet fra første til tredje mai i år finner du historien og bildene her: 

http://www.bjornsfluefiske.net/bjornsfluefiske.net/Historier/Innlegg/2015/5/1_2015_-_Sesongstart_trrfluefiske.html

 

  • Lik 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fikk desverre ikke lest så mye :(

Takk for at du forsøkte.

 

Enkelte weblesere, og spesielt Internet Explorer sliter sterkt med bruk av JavaScript samt andre funksjonaliteter som benyttes i iWeb, som jeg benytter for min blogg. Tekstrammer, bilder, skygger og andre effekter overlapper hverandre eller fremstår som det eneste kaos.

 

Jeg skal forsøke å huske å bruke skrifttyper som er felles for Internet Explorer, Firefox, Google Chrome etc neste gang jeg skriver. Men du kan forsøke å gå på Internet Options og sjekke om JavaScript er slått på (Enabled), eller velge en annen nettleser. Google Chrome funker fint.

 

Send gjerne en PM med mailadressen din hvis du vil ha fortellingen i pdf.

 

Mvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...