Gå til innhold

Trenger hjelp: LPXe 8,6 #4, 3 delt.


sommer

Anbefalte innlegg

Jeg har en Guideline LPXe #4 3 delt. som jeg kjøpte for ca.1 år siden. Det er en av de beste stenger jeg har hatt. Men nå har tuppen dessverre knekt.

Butikken jeg kjøpte den fra, vil dessverre ikke hjelpe. Så har jeg forsøkt Guideline, som dessverre ikke kan hjelpe da de ikke finner delen på lager, og jeg selvfølgelig har mistet kvitteringen.

 

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i den delen?

post-1507-0-65588600-1435222441_thumb.jpg

post-1507-0-28339300-1435222450_thumb.jpg

Endret av sommer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjedde med meg, med akkuratt samme stang. Jeg dro til en Guideline forhandler og de bestilte ny del for 500kr. Det er garantien til Guideline. Forhandleren som bestilte ny del for meg var ikke den samme som jeg kjøpte den hos og jeg hadde ikke kvittering, så det er absolutt håp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si var dårlig av GL. Jeg kjøpte min første stang, en sage launch, på messe for lenge siden. Så brakk tuppem. Jeg ante jo ikke hva butikken het, hadde ikke kvitto og i tillegg er launchen gått ut av produksjon. Så ringte på sage i USA med et naivt håp om at de hadde en ekstra tupp.... Det hadde de ikke, men de spurte om nr på stanga så laget de bre en ny tupp til meg iht. Oppskrift på den launch batchen min stan kom fra. Jeg betalte kun frakt for ny tupp. Og det sluttet faen ikke der heller. En kveld fikk jeg telefon fra sage hvir de spurte om tuppen var kommet og om jeg var happy med den. Så Elbe med 5 års garantien på NRX kan dra et visst sted sammenlignet med det jeg opplevde med Sage.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell en noe eldre modell som er ute av produksjon du har mener jeg. Nu er jeg litt usikker, men mener at 3-delt #4 ikke er i sortimentet lengere.  Det står vell også i garantien at den gjelder så lenge stangdelen finnes på lager. Er vell rett og slett ikke mulig å sende en del som ikke lengere er i produksjon og ikke finnes på lager. 
Men det jeg er helt sikker på er at kontakter du en guideline forhandler der du bor så får du en god pris på en ny stang :) Om ikke så kan du sende meg en pm :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full score til Guideline når det gjelder service. Fikk kontakt med rette person, og fikk service langt over forventning. Fortsetter helt klart mitt ekteskap med Guideline :-)

 

Ønsker alle en god sesong

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...