Gå til innhold

Barrio liner


Ravn

Anbefalte innlegg

må dere betale toll eller mva på linene når dere bestiller? evnt hvor mye er det hvis dere bestiller slx lina for eks? mvh trønderfiskern

Når jeg bestilte kom det akkurat under tollgrensa.

Slik valutakursen er om dagen, så er det ganske nært, men under de gangene jeg har bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå fisket en periode med barrio SLXi, intermediate i sjøen, og dette har nok blitt en favoritt.

God å kaste med, og god å fiske med. Glatt fin coating, og snøret ser ut til å ha gode egenskaper i kulde også.

Dette er nok snøret som komme til å bli brukt mest!

Prisen er meget god, og servicen er suveren.

Jeg opplevde å ryke lina... Jeg sendte en mail og spurte om han hadde opplevd brudd på de, og at det var sannsynlig at jeg hadde påført skade på snøret ved å tråkke på det. Svaret var at det hadde han ikke, så han sendte en ny line uten noe diskusjon, og når den ble levert så lå det ved et håndskrevet brev med beklagelse om det uforutsette som hadde skjedd og en ny line.

Jeg vet hvor jeg handler snører neste gang!

Anbefales!

(Har ingen forbindelser til Barrio på noen måte, utover at jeg er en meget fornøyd kunde)

Er en fornøyelse å handle av Mike Barrio, og servicen han yter er enestående.
  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har prøvd ut denne snella til Barrio? dvs den oransje med klassisk look? 

 

(Beklager litt OT og seing på tråden, men...)

 

Har ikke det, men den er laget av Vosseler, og de har jeg flere av. Denne typen er samme som Vosseler RC, uten bremse men med deres egen type klikk-bremse. Liker godt lyden som den lager, ingen klikk men heller en snurr.

 

Personlig favoritt for harr og småørret er RCL3, går med #4 og #5 fint, samme som RC men med storspole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Det er to ulike liner. SLX har en kort tung klump med mest vekt bak i klumpen.

Gt 90 har mer vekt foran, og i stedet for overgang i bakkant til et skytesnøre så har det en gradvis avsmaling hele veien bakover i hele snørets lengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gt 90 opplever jeg som et snøre som lader raskt, for å kunne presentere på kort hold med lite snøre ute.

Man får holdt mye snøre i luften, men jeg synes ikke det skyter så godt.

SLX lader forholdsvis kjapt det også, men skikkelig når man har fått klumpene lengde ut. Det skyter godt.

Jeg synes det tåler en del overheng, men de fleste opplever det som mer vinglete når man har en del snøre ute i tillegg til klumpen.

Snører med vekten bak skal gjøre det litt lettere å vannkaste.

Jeg er mest vant med klumper av type SLX så for min del oppleves det som bedre å kaste med til mitt bruk.

Har kjøpt meg gt90i et par klasser opp, da jeg synes det var i letteste laget, men har ikke brukt det noe særlig enda.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...