Gå til innhold

Kule snutter (ikke hjemmelagde)


josteinh

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Stedet og plassen jeg reiser til år etter år. Her kommer korte tohåndstenger til sin rett fra stranda, eller tieren i enhånds utgaven fra pangaen. Et utrolig spennende og krevende fiske i solsteiken. PS håper ikke reklamen blir for sjenerende, men nå selges ikke merke i Norge.

Fra stranda: https://www.youtube.com/watch?v=tNXDzvc7InM

Endret av Terje Bendiksby
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ekte kjærlighet ja, men den må deles med treerplassen. Den filmen fra Florida får også blodet til å bruse. Jeg har opplevd det et par ganger selv men dog i mindre omfang. Du skvetter skikkelig det du står i shorts ogmed vann over knærne kaster og aner fred og ingen fare. Plutselig plasker det rundt deg. Mektig syn.

Endret av Terje Bendiksby
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, treerplassen ja ;D fantastisk område!

Blir jo to forskjellige verdener det, men god smak i flotte plasser har du definitivt!

Har ikke opplevd det tropiske (enda) men jeg har hatt sel og delfiner som har kommet ekstremt tett på uten forvarsel i oslofjorden, og et digert pelsdyr i drammenselva... den holdt på å ta livet av meg. Hadde fisket natta gjennom, når den plutselig stakk hodet opp en meter fra meg. Blir et litt annet kick det da, enn disse digre fiskene man skal kaste etter og kroke. Skrekkblandet var det i hvert fall.

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Truls H. Johnsen skrev:

 

 

Ikke helt som makrellen som jager sild i oslofjorden...

 

 

Om noen år så har vi Makrellstørja tilbake for fult i oslofjorden , og da ser vi den herje sånn med makrellen. Da blir det heftig å prøve med fluestanga

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...