Gå til innhold

flyhooks.org


eide

Anbefalte innlegg

Står respekt av jobben du har gjort her Eide. Rett og slett en glimrende og praktisk nettside for oss kroknerder. Jeg er veldig opptatt av krok, dette er viktig. Det jeg har gjort noen bomkjøp på siste åra er kroker med svak styrke som retter seg ut på stor fisk. Har hatt dårlig erfaring med en del kroker angående styrke, men nevner ingen konkrete. Kan ha fått mandagsprodukter og ønsker ikke ødelegge for små importører med mindre jeg tester flere partier.

De jeg derimot har hatt god erfaring med i forhold til styrke er Daiichi, Kamasan og enkelte Tiemco modeller.

Det jeg tenkte var at det kanskje også hadde vært kjekt med en oversikt over sterke kroker og svake kroker. Samt de som er et godt kompromiss mellom vekt/styrke.

For meg er det ikke alltid at wiretykkelsen er ensbetydende indikasjon på sterk/svak.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for de Marius!

 

Når det gjeld styrke og/eller vekt så har eg vore innom tanken på det og, men eg har ikkje utstyr til dette, det får vi evt. ta seinare. Wire diameter er ikkje det samme som styrke, nei, men det er ein indikasjon på noko ;)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Litt oppdateringar i kveld:

  • Collections: http://flyhooks.org/eide/collections- her kan du lage samlingar av krokar som du brukar eller du vil sammenstille. Eg brukar det for å hente ut dei krokane eg brukar mest.
  • Alle krokar som er i ein collection linkar tilbake til collection, så for eksempel her: http://flyhooks.org/tiemco/tmc777sp
  • Overgang mellom bilder på collection og på krok sida er no utan overgang slik at ein kan sjå forskjellen mellom 2 krokar betre

Fekk 60 nye krokar i posten denne veka, så bortimot 100 krokar er på veg inn på sida om ikkje så lenge :D

  • Lik 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg noen kroknerd som mange andre her inne, men det må jeg si, for en jobb du har gjort / gjør her! Må jo være supert for alle som er interessert :)

 

Hatten av, er imponert!

Takk, takk!

Er nok for dei litt meir interesserte ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er jo helt nydelig å sammenligne kroker med disse bildene. Kunne det vært en idè at du har lagt ut bakgrunnen du bruker på nett slik at folk kan printe den ut og ta bilder selv? På den måten kunne man virkelig fått fortgang på sakene. Bildene må selvsagt sendes til deg for kvalitetssikring og publisering. Tror likevel dette blir mindre jobb for din del.

Endret av Emil Jamtfall
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt nydelig å sammenligne kroker med disse bildene. Kunne det vært en idè at du har lagt ut bakgrunnen du bruker på nett slik at folk kan printe den ut og ta bilder selv? På den måten kunne man virkelig fått fortgang på sakene. Bildene må selvsagt sendes til deg for kvalitetssikring og publisering. Tror likevel dette blir mindre jobb for din del.

Skal sjå på det, er vanleg millimeterpapir kjøpt på bokhandel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg oppdatert alle (mulig eit par unntak eg ikkje har funne enda) krokar på flyhooks.org og lagt opp nye bilder med shank length/throat/eye width målingar! Kjem litt meir funksjonalitet no, men vist du har krok som eg ikkje har på sida, og kunne tenkt deg og sendt meg ein: ta kontakt!

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

IMG_1339-1024x768.jpg

 

Har fått inn litt fleire krokar fra ein kar i Canada, morsomt å sjå korleis dette engasjerar folk. Her sortert og klar til måling og fotografering!

 

Vist du sitt på krok som det ikkje er bilde av på flyhooks.org og har mulighet til å sende meg ein eller to: send meg ei melding!

  • Lik 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...