Gå til innhold
  • 0

Noen som trenger noe?


Ruffen

Spørsmål

Jeg har ryddet litt og ser det er en del saker som er fint brukbare jeg aldri kommer til å bruke.

Er det noen ungdommer eller andre som trenger en stang eller noe annet?

Ikke alle har det like fett økonomisk og det er ikke alltid like lett. Jeg er heller ikke på noe som helst slags måte velstående men har samlet utstyr over mange år. 

 

Kanskje noen som sliter litt har lyst å gi guttungen eller jentungen sin noe som kan bety noe?

 

Andre har lov å hive seg på ideen....

 

Send meg en pm om det er noe du trenger :-)

 

  • Lik 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

Får ikke sendt PM, det er vel kanskje fult :)
 

jeg binder litt selv, men er ikkeno flink enda, men øvelse gjør mester, og frem til da, så må jeg kjøpe fluer i butikk, så hvis du har noen til overs eller skal bytte ut, så er jeg intrissert :)
 
gamle snører som er brukanes og/eller eventuelle stenger er også av høy interesse :) Jeg fisker som regel i elv og skogsvann :-)
 
andre ting du kanskje har og som jeg vet jeg trenger :
Håv.
Vekt.
egentlig alt av fluefiskeutstyr er av interesse :)
 
Sindre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Hei, er student ved høgskolen i Lillehammer og er 19år gammel. Begynte med fluefiske i sommer, men desverre er ikke alt like billig for en student. Er egentlig interissert i alt, men er på utkikk etter fluer (døgnfluer/tørrfluer), og snører i klasse 4/5. En stang i klasse 2/3 hadde også vært morro å prøvd.

Men tar gjerne imot hva som helst, da pengene ikke strekker til verdens beste hobby..

Daniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Jeg klarte ikke å sende melding, men prøver her...:

Hei, jeg er 14 år og begynte med fluefiske i våres. Jeg har skaffet meg stang, vadere, håv og noen fluer. Hvis det er noen ting som du ikke trenger mer så ville jeg blitt veldig glad om jeg kunne få det, eller kanskje få kjøpe det til en billig penge. Jeg ønsker meg veldig en fiske vest, men hvis du har noe annet så blir jeg også glad.

Mvh Herman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...