Gå til innhold

Videre drift av Fluefiskesiden, det er opp til deg.


En Fluefiskeside med medlemskontigent  

268 stemmer

  1. 1. Er du villig til å betale for å være medlem av FFS?



Anbefalte innlegg

Jeg hadde stor glede av forumet i flere år, men så gikk det litt over. Det ble litt for mye de samme som surra og krangla. Men dette initiative høres positivt ut så jeg er nok med. En utfordring blir hvordan vi skal fange opp nye fiskere så det ikke bare blir oss fluegubber som holder på her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stor glede av forumet i flere år, men så gikk det litt over. Det ble litt for mye de samme som surra og krangla. Men dette initiative høres positivt ut så jeg er nok med. En utfordring blir hvordan vi skal fange opp nye fiskere så det ikke bare blir oss fluegubber som holder på her.

 

En av de viktigste nøklene til å fange opp nye fiskere tror jeg ligger i at vi kan skape et levende og interessant forum sammen. At vi kan møte dem med den samme respekten, med den samme åpenheten og med den samme viljen til å hjelpe de som trenger drahjelp og veiledning som jeg ble møtt med for noen år siden da jeg tok fluefisket mitt et stort steg videre. Jeg har tilbragt usunt mye tid her og jeg har lært masse. Videre lærer man jo alltid noe nytt for hver sesong, og for hver vinter man kjemper seg gjennom, binder seg gjennom og som de aller sykeste fisker seg gjennom. Sammen.

For til syvende og sist er det følelsen av at du har kommet til et samfunn bestående av hovedsaklig likesinnede som er utslagsgivende for om du blir med videre eller oppsøker andre arenaer.

Jeg har stor tro på prosjektet videre. Og inntil det motsatte er ettertrykkelig bevist har jeg stor tro på forum som format, selv i kampen mot øvrige sosiale media.

 

Først litt teknisk hvile. Så sees vi snart igjen, folkens. 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men leit å måtte si at overivrige moderatorer, i skoleuniform som leker sheriffer, kommer til å ødelegge den nye FFS. 

Hei hansjr,

Det er leit hvis du opplever det slik. Vi har en litt tøff ryddejobb akkuratt nå og prøver å løfte forumet til å fjerne litt grums. Det går litt fort akkuratt nå da det er ganske mange tråder og en enorm mengde informasjon som skal behandles. Jeg har allikevel prøvd å gjøre så godt jeg kan, og kan love at det fortsatt skal være takhøyde her inne. Vi har fjernet de innleggene vi mener bryter med forumreglene. Jeg kan love at denne jobben ikke er enkel, men vær litt tålmodig.Vet at jeg nok blir litt upopulær nå i starten, men prøver å gjøre det vi kan for å gjøre forumet best mulig på lang sikt.

  • Lik 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi skal gi honnør til de som tar på seg jobben!

Synes også vi skal gi de rom for å gjøre jobben sin.

Blir det forøvrig lagt ut nye forumregler, eller blir det noen endringer i disse?

Edit, så noen kom meg i forkjøpet med oppfordringen...

Endret av Truls H. Johnsen
  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi skal gi honnør til de som tar på seg jobben!

Synes også vi skal gi de rom for å gjøre jobben sin.

Blir det forøvrig lagt ut nye forumregler, eller blir det noen endringer i disse?

Edit, så noen kom meg i forkjøpet med oppfordringen...

Angående forumregler og revidering av disse jobber vi med det nå og det kommer så fort det er ferdig. Send meg gjerne en PM om dere har innspill angående forumreglene.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kjør på, dere som er moderatorer og admins :-)

Skal det være noe liv laga for nye ffs, så er det helt ok å legge lista på ny, slik at det blir nye koster og best mulig klima her inne.

Sikkert tonnevis med tråder og poster forumet lever helt fint uten ;-)

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som Marius og helt sikkert de andre i teamet startet ryddejobben med skrekkblandet fryd.  Men kan love at det er satt av et helt vanvittig antall timer til ryddejobb og restrukturering de kommende dagene.  Kan hende, eller ganske sikkert kommer vi til å gjøre en og annen feil.  Men vi prøver nå å gjøre en dugnad for å bevare og løfte Fluefiskesiden opp igjen. Og i den forbindelse må det nødvendigvis bli noen blanke men nye ark. 

 

En lettere skjelven

Kjellemann

  • Lik 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å betale noen hundrelapper i året for å få tilgang til erfaringer, turrapporter, bindetips, bilder av fisk og fluer, diskusjoner om ERN og aksjon, er billig. Denne siden har vært min største hjelp innen fluefiske siden jeg startet! Ser på utgiften som en liiiiiiten del av min hobby, nemlig fluefiske !:-)

Gleder meg allerede til den nye starten:)

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...