Gå til innhold

Fluefiskesiden Fortsetter!


Anbefalte innlegg

Dette blir spennende. jeg husker når jeg gledet meg til fredagskveldene .... Det er  mulig å få det tilbake. Spesielt nå når det er mulighet til å gjøres små modifikasjoner og få bort konfliktskapende saker. Navn og ingen nick å gjemme seg bak er et kjempepluss. (jeg regner med det blir vanskelig å lage egen bruker for bikkja).

  • Lik 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for at eget aktivitetsnivå her inne har vært dårlig de siste årene, synes jeg det er meget gledelig at FFS-forumet fortsetter. Å lese tråder, hente inspirasjon og få tiden mellom september og mai til å gå litt fortere har vært en viktig grunn til at FFS-forumet avlegges besøk både nå og da. Så, Mr. Stokkebekk - dette er strålende! 

Når det gjelder oss brukere, får jeg komme med en oppfordring som i aller høyeste grad også gjelder meg selv: Vi må bidra for å få dette forumet så bra det kan være. Vi må svare på spørsmål som er stilt, noen av oss vet sikkert noe som andre lurer på. Del tips, del turrapporter, del bilder og video. Kort sagt: Del fiskeglede og frustrasjon :)
Når vi diskuterer må vi ha takhøyde for at alle ikke har samme meninger som oss selv. Uenigheter bør vi alle klare å leve fint med uten at vi skal ty til personangrep eller hets.

Jeg gleder meg til fortsettelsen her inne, og håper og tror dette vil gi hele FFS et løft!  

  • Lik 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte greier aaapplaus .

Er nesten daglig innom FFS, så det hadde blitt et stort savn , hvis siden hadde blitt lagt ned.

Håper at de gode "tråder" og innlegg med god informasjon, blir videreført til den nye FFS.

Masse god lesning for både nybegynnere, og oss som har holdt på noen år, med denne flotte hobbyen.,

og som stadig har lyst til å "utvide vår horisont" ppcrazyeyesfffishing .

 

Hilsen

Audun A. Pettersen..

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...