Gå til innhold

Bindebeskrivelse: Palmer mygg/Griffiths Gnat


Fluehue

Anbefalte innlegg

Lagde en video til. Denne er filmet litt lenger unna og med litt andre innstillinger. Jeg fant også en blå skjorte som var alt for trang Erik :P

Usikker på hva jeg synes fungerer best, når det kommer til skjorta og innstillingene :P

 

 

Siden den første videoen ble filmet litt for langt unna lagde jeg en til så det skal være lettere å se. Denne er uten snakking, men med rolig musikk i bakgrunnen :)

 

Endret av Fluehue
  • Lik 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra og informativ beskrivelse. Tommelen opp.

 

Takk for det :)

Flott video. Hvilken stikke er det du bruker? Så kjekk ut

Stikka er en C&F refference vise. Er veldig fornøyd med den etter å ha prøvd stort sett det som finnes på markedet minus Renzetti :)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, ny og fancy skjorte? :) Synes faktisk den kunne vært enda blåere for økt kontrast. Men så liker jeg veldig godt blå bakgrunn på fluebilder og videoer :) Jeg har selv en syltrang tskjorte som jeg bruker, den er vel faktisk sterk turkis - blir grei kontrast i videoene (synes jeg selv da, jeg er strengt tatt ikke noe flink til dette).

 

Men videoen er bra, og da spesielt den siste som du kom nærmere med. Begynner å få litt lyst til å binde igjen, er 6 måneder siden jeg motvillig fylte opp litt på tur....

 

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, ny og fancy skjorte? :) Synes faktisk den kunne vært enda blåere for økt kontrast. Men så liker jeg veldig godt blå bakgrunn på fluebilder og videoer :) Jeg har selv en syltrang tskjorte som jeg bruker, den er vel faktisk sterk turkis - blir grei kontrast i videoene (synes jeg selv da, jeg er strengt tatt ikke noe flink til dette).

 

Men videoen er bra, og da spesielt den siste som du kom nærmere med. Begynner å få litt lyst til å binde igjen, er 6 måneder siden jeg motvillig fylte opp litt på tur....

 

Eirik

Jeg skjønner at jeg må ut på handletur nå Eirik :( Du har helt klart et poeng og man ser det jo tydelig i andre videoer hvor blå skjorte blir brukt :) De kommende videoene kommer til å være så nærme som den siste da det gir det tydeligste bildet rent binde messig :)

 

Strøkent dette her

Takk Lars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...