Gå til innhold

Offisiell redegjørelse fishspot


vlk

Anbefalte innlegg

Nix. Det eneste som imponerer meg med FS akkurat nå er hvordan de har greid å skaffe seg ekte penger til et urealiserbart og tvilsomt prosjekt.

Er trolig på samme stramme line som deg. God helg! :)

Hvis du har rett i dette gjør det bare saken verre i mine øyne. Eksponering av plasser som er sårbare og lite eksponert nå og hvis di da gir opp så blir det lite greit. Dette er selvsagt hypotetisk men det er jo egentlig en slik diskusjon.
  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å presisere; Jeg frykter ikke invasjon av utenlandske fiskere til innlandsfiske i norge, foruten svenskene og finnene, som har fisket her i mange år.

Finnene holder seg til finnmark/troms.

Jeg tror rett og slett det vil koste langt mer enn det smaker for de aller fleste utlendinger, så det vil overraske meg mye om det tilsiget blir merkbart.

Hemsila er antakelig den eneste ørretelva her til lands som har fasiliteter som kunne tenkes å lokke pengesterke utlendinger hit.

Men at endel nordmenn som ønsker tilrettelagt fiske vil la seg lokke til elver som markedsføres, det tror jeg nok.

Ellers må de bare fortsette å promotere hemsil, borgund, rena og glomma for min del . . . Disse elvene er godt kjent for alle fluefiskere, uansett.

Endret av Lars Ninive
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...