Gå til innhold

Bil til leie sommeren 2016


ØrjanK

Anbefalte innlegg

Hallais. 
Jeg leier ut bilen min fra vårparten og ut året 2016. Bilen vil være tilgjengelig både for kortidsleie og langtidsleie såklart. Send meg en forespørsel så blir vi enige om pris og div. (Tenker det avhenger litt om bilen skal brukes til offroad kjøring ) 

Bilen er en Hilux arctic truck modell (2seter) og har muligheten til å bringe deg midt inn på finnmarksvidda om du ønsker det uten noe problem :) 

post-59-0-77065400-1451399170_thumb.png
post-59-0-08574000-1451399179_thumb.png
post-59-0-66884100-1451399187_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. nei det gjør vi nokk ikke. Vi må følge såkalte barmarksveier. Å disse veiene kan det søkes disp til. Dvs det er endel veier som er åpne, og endel veier som er dispbelagt. Noen av de åpne veiene vi har er meget gode å greie å kjøre. Mens det bildet på midten følger jeg faktisk en åpen vei som svært få biler har kjørt på for å si det sånn :P Men fullt lovlig å kjøre, selv om det er mest firhjulinger som blir brukt her. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. nei det gjør vi nokk ikke. Vi må følge såkalte barmarksveier. Å disse veiene kan det søkes disp til. Dvs det er endel veier som er åpne, og endel veier som er dispbelagt. Noen av de åpne veiene vi har er meget gode å greie å kjøre. Mens det bildet på midten følger jeg faktisk en åpen vei som svært få biler har kjørt på for å si det sånn :P Men fullt lovlig å kjøre, selv om det er mest firhjulinger som blir brukt her. 

 

Praksisen med disp varierer vel også ganske mye fra kommune til kommune. Noen er veldig strenge, andre er veldig liberale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg har nå bestemt meg for at prisen blir 500,- dagen. Bilen står i Alta og er tilgjengelig fra 1 juli ut 2016. 
Høstjakt eller fiske er denne bilen laget for oppdraget ;) 
Kontakt meg på orj.kristoffersen@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...