Gå til innhold

Yessyessyessyess!!!!


Dryflyfool

Anbefalte innlegg

-Er jævla fornøyd nå. Har vært øverst i Hallingdalen. Tok en på 1,4!!, på tørt, seff!! Med firern, så var det helt værst!! Brukte ca. tyve min. på å få den inn. Syyyykt sprek!! Sier bare en ting; gå opp en str. på kroken, når alle andre går ned! -OK, da, så sier jeg flere ting: Med 0.12 fortom, så var det riiimelig spennende! Så ikke mange som vaket, men jeg fikk med meg tre småpene til, som tok på den samme flua. -Dette var en helt grei oppladning til to uker i Spania!! -Hola Amigos!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!

 

Det hørtes helt rått ut.

 

Er selvfølgelig nysgjerrig på hvor du har vært ,men skal ikke mase så mye om det ,man var du i elva?? Og hva tok du den på ?

 

Skal til øvre deler av Hallingdalselva på tirsdag. Rapport kommer.

 

Så du noe vak i elva......aurivili???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur i elva på tirsdag, ved Nesbyen. Fine forhold tidlig på dagen, med bra klekking, fikk mye fisk, men flest rundt minstemålet. 2 stk på 1/2 kg var allikevel ok. Måtte gi meg i 16-tiden, da kom regnet og blåsten.

 

Det er ganske mye fisk rundt 20-25 cm i elva, men mulighet for større fisk er absolutt til stede. Snakket med en kar som hadde fått fisk på 1,3 og 1,8 dagen før, på tørt selvfølgelig.... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...