Gå til innhold

Erfaringer Kinetic Vadere_


vlk

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt akkurat denne, men hadde en prismessig lik kinetic pakke (uten jakke) for noen år siden. Buksa var helt grei for den prisen. Mine begynte å lekke i sømmer etter et års bruk og etter 2 År og mye liming ble den kassert. Det hører med at jeg behandlet den dårlig ( lå i sekken mellom fisketurer osv). Så pass på å skyll for saltvann, heng den opp, luft den og pass på at den er tørr når du pakker den ned. Da vil den holde lenger.

Til den prisen kan en ikke forvente herlig passform og god pusting gjennom materialet, men absolutt et god valg for å "komme igang".

Mvh

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte den buksa ein heil sesong i fjor. Den heldt heile sesongen, men kasta den no i november, hol i sokken.. Den blei veldig mykje brukt. Heilt grei kvalitet til den lave prisen. Simms g3-vaderen begynte å lekke etter 2 sesongar til sammenligning, men har fått lappa den så den held nok ei god stund til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den pakka for et par år siden. Brukte min i saltvann og ferskvann. Var uheldig med den første som lakk på første fisketur. Bytta den og fikk en ny. Denne holdt vel en sesong, før den lakk i alle sømmer. På større størrelser så blir også neoprensokkene veldig mye større. På str XXL så er vel sikkert sokkene str. 55! Hengt opp vaderen etter bruk, men ikke vært flink til å skylle den etter bruk i saltvann. Brukte skoa på ny vader, men etter 2 år løsna filten på skoa. Jakka har vært ganske god. Bruker den enda i regnvær og ikke blitt våt i den så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...