Gå til innhold

Rep av Scott E2


Anbefalte innlegg

Er det noen hær inne som har mulighet for å bytte/skifte ut ca 9 ringer på min E2 # 6 ? Ringene har dype hakk inne i ringene. Stanga er kjøpt brukt, men for god stang til å ikke få denne opp å gå igjen, nå er den helt umulig å kaste med.

Jeg betaler  frakt begge veier (hvis den må sendes fra Tromsø), ringer, tråd og lakk + arb. , hadde vært utrolig flott om noen kunne hjelpe meg før juni, da tenkte jeg dene skulle på langtur ! :-)

Håper å høre fra deg / noen.

 

Mvh Arne-Johan Digre Jenssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mange valg. Jeg kan anbefalle 2 :   Flyfisheurope og spør dem :)
Du kan også kontakte broder Glenn Sørvik Tlf 95 19 21 02, send en sms da må han svare he he hE


Edit: Glenn Sørvik har surra flere stenger enn noen andre her til lands , så det er helt trygt å spørre.
Raymond er også en meget dyktig stangsnurrer. han fantes engang her på forumet

Endret av Robban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp! Er ikke borte, sitter bare på gjerdet for øyeblikket. Takker så mye for gode ord karer  bbboobies

 

Holder på å skrive bacheloroppgave, så jeg har neppe anledning med det første. Er nok best å høre med noen andre. Skulle du derimot ikke finne noen som kan ta på seg oppdraget, må du skrike ut, så skal jeg se hva jeg klarer. Vet mere når vi skriver april vil jeg tro

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...