Gå til innhold

Fluefiskedag i Lillestrøm


lars p

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ja takk for en flott dag!  Holdt meg mest rundt fluebinderbordet . Der var det mye kunnskap og hyggelige gutter lærte mye nytt i dag også .

Testet litt stenger og liner og jammen var det mange dyktige kastere å se på .

 

Fikk vekslet noen ord med Lars også , men som vanlig var det mange autograf jegere rundt den gutten .

  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom det bra med folk?

 

Var snakk om rundt 300 stk trur jeg. Det må være bra på en såpass nerdete greie. Topp stemning og endel gode stenger og teste ut. Likte Hardy sine nye.

Kastekonk var moro selv om jeg sprakk som en dong i finalen :)

Og jaggu vant man ikke ei stang på lodd også. Veldig gode premier, var en ung type som vant en LTS stang til over 10 lapper på inngangsbilletten <<l . Håper det blir messe neste år også...

  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår meg hver gang jeg er på denne type messer hvor det sitter en gjeng fluebindere, enten det er på Gero messa, på elverum, Villmarksmessa eller fluebindeforsamlinger ellers; Det er litt av et nivå på svært mange fluebindere her til lands ! Det er jo kunst det de holder på med, og man kan ikke unngå å bli imponert.

Ingen nevnt, ingen glemt ;-)

  • Lik 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en liten brikke i dette arrangementet er det koselig å sette seg ned og lese at folk synes dette er hyggelig. 
Vil gjerne rette en stor takk til alle leverandørene, og ikke minst alle de som stiller opp og hjelper oss med å gjennomføre dette. 
Ekstra hyggelig er det at så mange tar seg turen på et slik treff.
Må bare sitere Lars over her, Ingen nevnt, ingen glemt. 
Takker og bukker. 
 

Endret av Robban
  • Lik 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der og fikk med meg foredraget til Nillsen. Ganske interessant å høre litt om historien til forvaltningen i landet. Bra messe, selv om jeg ikke er noen utstyrsfrik som har råd til så mye kult. Kjøpte meg en Fario flueboks da, og sitter nå og venter på inspirasjon til å fylle den opp. Må også rydde ut av de gamle boksene.

 

Eirik

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vinterdepresjonen herjer som verst er det helt perfekt med et arrangement som dette :) Utrolig hyggelig å snakke med alle som kom innom.

Takk til Gero som satser på et såpass smalt publikum, men lykkes så det synger etter :)

  • Lik 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vinterdepresjonen herjer som verst er det helt perfekt med et arrangement som dette :) Utrolig hyggelig å snakke med alle som kom innom.

Takk til Gero som satser på et såpass smalt publikum, men lykkes så det synger etter :)

 

Enig. Slike messer på denne årstiden burde vært tilgjengelige på blå resept....

  • Lik 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye interessant å se på. Ble litt hektet på en fiskejakke....Patagonia river salt 3in1.

Så ut som en utrolig god og anvendelig jakke....likte hele snittet og funksjonaliteten.

Spørs om ikke det blir en slik på vårparten.Noen som har den/erfaringer?

Send gjerne på pm for ikke å ødelegge tråden :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...