Gå til innhold

Fluesnøre til Sage TCX #5?


HSD

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skulle gjerne hatt et par tips knyttet til valg av fluesnøre til min Sage TCX #5. 

 

 

Er det noen som har et snøre de kan anbefale til stangen?

 

Jeg har ikke klart å finne en anbefalt vekt på fluesnøret til stangen, men kanskje noe andre vet dette?

 

 

På forhånd takk for hjelpen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barrio GT 125 går også som ei kule. Kapper du 30-40 cm av fronten så takler den svært lange fortommer

Tiltredes. Og lurt å kappe den i front, ja - den er litt vel lang i front etter min smak.  

 

PS! Vet at noen hevder at Barrio-linene er mindre holdbare enn dyrere liner, men jeg er ikke sikker på at det stemmer - har aldri flytesnørene mer enn maks én sesong uansett, siden jeg bruker det samme flytesnøret til så og si alt mitt fiske, og bruker det til det er helt utslitt. Har ikke merket særlig forskjell kontra dyrere snører, egentlig. 

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltredes. Og lurt å kappe den i front, ja - den er litt vel lang i front etter min smak.  

 

PS! Vet at noen hevder at Barrio-linene er mindre holdbare enn dyrere liner, men jeg er ikke sikker på at det stemmer - har aldri flytesnørene mer enn maks én sesong uansett, siden jeg bruker det samme flytesnøret til så og si alt mitt fiske, og bruker det til det er helt utslitt. Har ikke merket særlig forskjell kontra dyrere snører, egentlig. 

 

 

bario linene får du bare kjøpt på nett, https://www.flylineshop.com/shop.html

 

Takk for tips og tilbakemelding!

 

Da er Barrio 125 GT bestilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...