Gå til innhold

Mikroringer med forviklinger


Truls

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt mikroringer en periode nå, og vært borti noen forskjellige merker.

Har ikke hatt problemer utover de jeg har kjøpt fra Eikre. Hver gang jeg strammer en knute så ryker det...

Jeg bruker de i enden av en flettet fortom, og ved hver stramming opplever jeg at den ene senebiten ryker.

Er disse bare å styre unna og kaste resterende? Noen som har lignende erfaringer med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Om det er upassende av meg å kommentere i denne tråden så får jeg sikkert beskjed.

Ettersom Siman fikk betalt for flere tusen ringer uten å sende dem måtte vi se oss om etter alternativer. Vi fikk tak i noen svært gode, men det er riktig som det blir sagt her at flere av våre egne ikke holdt/holder mål. Tydeligvis var det en eller annen i produksjonssystemet som fant ut at det var lurt å ta en snarvei eller to og vi fikk dermed et større parti med elendige ringer. Dette ble vi ikke klar over før etter en lang stund ettersom de vi brukte selv fra første parti var knakende gode og vi var dumme nok til å tro at det var samme kvalitet hele veien.
Så de som har vært uheldige og kjøpt en eller flere poser med dårlig kvalitet får selvsagt byttet disse i noen av de andre ringene vi fører. Skulle bare mangle. Vi beklager selvsagt på det sterkeste!

Når det gjelder Hends sine så har jeg ingen andre kommentarer enn at dette er 100% samme ringer som de fra Siman.

  • Lik 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke upassende at du kommenterer. Snarere tvert i mot mener jeg.

Det oppklarer saken for min del!

Uhell i produksjonen kan selvfølgelig skje, og er det oppdaget og gjort endringer, så er jo alt på stell igjen, og jeg har bare vært uheldig med de få pakkene jeg har kjøpt (på samme tid)

Da kan jeg trygt kjøpe de igjen, og det er litt praktisk siden det er disse som føres i den nærmeste fluefiskebutikken.

  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Vi har tatt våre egne ringer ut av produksjon inntil vi finner en produsent som kan lage bedre enn de andre merkene vi fører i dag. Vi vil selvsagt bytte ut det vi finner av ringer fra produksjonsparti nummer to hos våre forhandlere. Inntil videre anbefaler jeg altså å kjøpe andre enn de med vår logo på.

Endret av Erik Eikre
  • Lik 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Om det er upassende av meg å kommentere i denne tråden så får jeg sikkert beskjed.

Ettersom Siman fikk betalt for flere tusen ringer uten å sende dem måtte vi se oss om etter alternativer. Vi fikk tak i noen svært gode, men det er riktig som det blir sagt her at flere av våre egne ikke holdt/holder mål. Tydeligvis var det en eller annen i produksjonssystemet som fant ut at det var lurt å ta en snarvei eller to og vi fikk dermed et større parti med elendige ringer. Dette ble vi ikke klar over før etter en lang stund ettersom de vi brukte selv fra første parti var knakende gode og vi var dumme nok til å tro at det var samme kvalitet hele veien.

Så de som har vært uheldige og kjøpt en eller flere poser med dårlig kvalitet får selvsagt byttet disse i noen av de andre ringene vi fører. Skulle bare mangle. Vi beklager selvsagt på det sterkeste!

Når det gjelder Hends sine så har jeg ingen andre kommentarer enn at dette er 100% samme ringer som de fra Siman.

 

absolutt ikke upassende, veldig godt att man kan ha "insiders" som faktisk klarer og lese att folk er ufornøyd med ett av dere produkter for så å svare særs profesjonelt, håper dere finner en produsent av ønsket kvalitet asap, ;) 

 

smått kjeltringstrekete av siman å ikke levere varen de har fått betalt for da...

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Om det er upassende av meg å kommentere i denne tråden så får jeg sikkert beskjed.

Ettersom Siman fikk betalt for flere tusen ringer uten å sende dem måtte vi se oss om etter alternativer. Vi fikk tak i noen svært gode, men det er riktig som det blir sagt her at flere av våre egne ikke holdt/holder mål. Tydeligvis var det en eller annen i produksjonssystemet som fant ut at det var lurt å ta en snarvei eller to og vi fikk dermed et større parti med elendige ringer. Dette ble vi ikke klar over før etter en lang stund ettersom de vi brukte selv fra første parti var knakende gode og vi var dumme nok til å tro at det var samme kvalitet hele veien.

Så de som har vært uheldige og kjøpt en eller flere poser med dårlig kvalitet får selvsagt byttet disse i noen av de andre ringene vi fører. Skulle bare mangle. Vi beklager selvsagt på det sterkeste!

Når det gjelder Hends sine så har jeg ingen andre kommentarer enn at dette er 100% samme ringer som de fra Siman.

Dette er helt i orden å oppklare. Ingen problem etter mitt syn å informere om dette, siden det nevnes i tråden problemer om akkuratt disse produktene.  <<l

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...