Gå til innhold

Bli Medlem - Støtt Driften av siden


Anbefalte innlegg

Hei,

Da har vi opprettet en frivillig organisasjon som i starten skal jobbe med å drifte FFS. Vi har litt andre målsetninger også som vi kommer tilbake til seinere.
På denne siden finner du informasjon om medlemskap og betaling: http://www.fluefiskesiden.no/bli-medlem/

Vi håper at så mange som mulig støtter opp slik at driften av FFS kan gå videre.
Endringer på rettigheter vil bli satt iverk om ca. 2 uker fra d.d.

Ta gjerne evt. spørsmål her.

  • Lik 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok dårlig med sånt gitt når pengene går inn på konto til en frivillig organisasjon ttongue

Men jeg skulle gjerne reist på siden sin regning, nesten vært meg vel undt det eller etter lang og tro tjeneste.

Dette blir spennende Rune. Jeg gleder meg til å være med i denne foreningen.

Det er en stor skam at du ikke har funnet veien ned til paradiset enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,
Vi kommer tilbake til det med navn og når vi innfører restriksjoner for ikke betalende medlemmer.
Førstnevnte burde være på plass hos de fleste etter all diskusjon. Restriksjoner hva man kan se og ikke får vi ta ila. en periode på typ 2-4 uker.. alle må få sjansen til å få med seg info om dette før vi iverksetter tiltak.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vi kommer tilbake til det med navn og når vi innfører restriksjoner for ikke betalende medlemmer.

Førstnevnte burde være på plass hos de fleste etter all diskusjon. Restriksjoner hva man kan se og ikke får vi ta ila. en periode på typ 2-4 uker.. alle må få sjansen til å få med seg info om dette før vi iverksetter tiltak.

 

Høres bra ut  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...