Gå til innhold

Bli Medlem - Støtt Driften av siden


Anbefalte innlegg

Betalt med glede. 

 

Er dato satt for når alle skal begynne å bruke ekte navn? 

 

Dette står i "vilkår for bruk" allerede, men man har jo ikke begynt å svinge pisk, spenne buer, eller rasle med sabler ennå:

 

"

  • Medlemmer skal angi fullt navn ved bruk av Fluefiskesiden.no. Du kan bruke et alias som visningsnavn men signaturen skal inneholde ditt fulle navn.

    Unntak fra dette kan gis i de tilfeller hvor brukeren er sikkerhetsklarert, jobber i etterretning, militær, polititjeneste og andre yrker hvor navn offentlig ikke er forenlig med vedkommendes sikkerhet. I slike tilfeller skal Fluefiskesiden allikevel kjenne til navnet og vil holde dette hemmelig."

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Brukere,

Da har undertegnede og Erik Rusten tatt en runde på innbetalte medlemskontigenter og oppdatert de som har betalt til Medlem NFF.
Tusen takk for deres bidrag! Vi håper også at flere vil melde seg inn for å sikre driften videre.
NB! Til dere som har betalt i dag så er dere ikke med i lista ennå, vi bruker meldinger om transaksjoner fra banken som grunnlag og de henger gjerne en dag etter.
Dvs. dere som har betalt i dag er ikke i lista ennå.

Hvem som er medlem kan du se her: http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php/members/?sort_key=members_l_display_name&sort_order=asc&max_results=20&name_box=begins&filter=22

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt lurt her. Har vært medlem i flere timer nå. Ingenting har skjedd. Kjærringa er like gammel, ungene maser like mye, bikkja spiser meg fremdeles ut av hus og jeg har ikke fått en eneste ørret på tørt enda.

Kanskje det er på tide at dere tar litt tak? Eller hva?

  • Lik 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt lurt her. Har vært medlem i flere timer nå. Ingenting har skjedd. Kjærringa er like gammel, ungene maser like mye, bikkja spiser meg fremdeles ut av hus og jeg har ikke fått en eneste ørret på tørt enda.

Kanskje det er på tide at dere tar litt tak? Eller hva?

 

Sånn, din jålete sørlending! Nå er du medlem i NFF. Har satt opp prøvetid på deg, og dersom du ikke kan vise til god og plettfri oppførsel i påska så får du smake beltet. Beltet, hører du!! Og så må du betale trippel kontigent. ;)

 

Eirik

  • Lik 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...