Gå til innhold

"Blåst på konfekten"


Anders Jonsson

Anbefalte innlegg

Blåst på konfekten som svenskene sier når man blir lurt.  dark-smiley

 

Jeg har handlet mye utstyr til fluefiske over nettet i mange år, alt fra Finn til forum både her i Norge og Sverige.

Har alltid fått varene i beskrevet tilstand og avtalt pris, hvis ikke har det ordnet seg raskt.

 

Har en følelse at vi fluehuer er dønn ærlige.

Hvordan har det vært for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt  lurt et par ganger. Begge ganger har selger vært syk  dvs det har vært dødsfall i nære relasjoner og derfor ville sending av varene ta litt tid, fikk jeg opplyst når purret på de.  Med alt jeg har handlet på nett snakker vi om 1 promille. Gjør oppmerksom dette i IKKE var  handel fra Norge. 

Endret av Terje Bendiksby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Ikke kjøpt veldig mye (holdt på et par års tid) men blitt sånn halv-lurt flere ganger. En stang med stygge skraper i lakken selger ikke opplyste om og et par dyre vadere som lakk. Lappet vaderne og lever med ripene, så helt gæli har det vel ikke vært - men dette er ting jeg syns selgerne kunne opplyst om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også nesten 500 kjøp på Ebay uten trøbbel en eneste gang.

Har også kjøpt mye her inne, møtt mange bra folk, kun et eller to kjøp med en eller annen tilbakestående nisse som ikke har gjort opp for seg. Alt i alt godt fornøyd  <<l

På FB bør man IKKE kjøpe fluer fra Vestfold!  mmmoose

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en smell angående ei stang for etpar år siden. Var ute etter ei delestang da LTS ikke klarte å levere reservedel. Etter å ha leitet ett år fant jeg en kar som hadde ei strøken stang som nesten ikke var fiska med. Betalte gladelig 1200kr og ventet. Og ventet. Og purret og purret. Meldte fra til Finn.no om selger som blokkerte han. Etter noen dager så jeg stanga på nytt var lagt for salg av samme selger under annet navn! Sørget for å få hengt ut idioten både her inne og på facebook, og selv om det er drøyt var jeg så forbanna at jeg gav faen i alt som het personvern. Etter ca en mnd fra betaling dumpa stanga ned på det lokale postkontoret. Glidelåsen på tuben var ødelagt, rust på et par stangringer og korken så ut som den hadde vært brukt av en markfisker innsausa med general løs. Lukta mugg gjorde korken også. Jeg fikk da til slutt stangdelen, men dette var et bevisst forsøk på svindel. Ut over dette har jeg kun gode erfaringer, både med nettsjapper og privatpersoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...