Gå til innhold

Hvordan kan jeg se at jeg er registrert som betalende medlem?


Anbefalte innlegg

Takk for svar!

Ser det på min egen profil, men prøvde et par, og det er mange som ikke har det.

Blir det endret på etter hvert, så det blir likt på alle?

 

Du ser det på xangler her ikke sant?

 

Det vil komme formaninger fra høyeste hold om dette etterhvert :) (kan være kjekt at det fungerer som tenkt da)

 

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan man kan se virkelig navn her,om ikke visningsnavnet er det fullstendige navnet.

Går inn på profiler,og finner ingen plass der det står fullt navn....

Selv,så forandret jeg først til fullt navn,da jeg trodde alle måtte det...og beholdt fornavn som visningsnavn....men slik jeg forstår det nå,så må man ha fullt navn som visningsnavn,og  det er helt greit for meg,men må vite hvordan dere vil ha det :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser det på xangler her ikke sant?

 

Det vil komme formaninger fra høyeste hold om dette etterhvert :) (kan være kjekt at det fungerer som tenkt da)

 

Eirik

 

Nei, ser det ikke der, men på min egen profil ser jeg det.

kan sende deg en pm i kveld med en print av skjermen, så du kan se.

Endret av Truls H. Johnsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det bare er admin og co som ser det så er det jo omtrent som før. Uten å legge opp til en diskusjon ala "tenk om..." og "hvis atte", så må jeg få lov til å si at det kan da ikke være noe problem å stå fram med fullt navn på et fluefiskeforum. Synes det blir konstruert problemstillinger som i svært få tilfeller har rot i virkeligheten.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe som helst problem med å stå med fullt navn, men mener jo at det bør være likt for alle. Skal det være slik at noen dekker seg bak alias, mens andre gjør som det ble enighet om, og kjører fullt navn. Dette skriver jeg IKKE for å kverulere, men mener det må gjelde like regler for alle medlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vanlige medlemmer kunne se fornavn og etternavn inne på profilen. Kan dere se? :)

 

Greia med kun be om fullt navn der inne, er at ikke-medlemmer ikke kan se profiler. Man er altså ikke anonym for medlemmer, bare alle andre. Synes det er en ganske grei løsning?

 

Eirik

 

Det synes i hvert fall jeg er en god løsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...