Gå til innhold

Bildetråden 2016


André_Brµn

Anbefalte innlegg

Hei  :) 
Starter bildetråden med et "tidsriktig" mobilbilde, i stedet for Nikon D4-proffen min. Nå er ikke det viktigste hva vi tar bilder med, men hva vi tar bilder av, som alltid. Sa folk :)  Ikke verdens mest spennende bilde, men det har en moral da :)  Sushi-sen-middag med kjæresten og dattera i kveld. Veldig trivelig lørdagskveld. Det går helt fint å spørre om å få bytte ut (oppdretts)laksen med kveite, tunfisk eller annet, bare man spør  :)  <<l

post-2545-0-10748800-1458428205_thumb.jpeg

Endret av André_Brµn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

La ut dette bildet på facebook også, men da ble jeg dypt skuffet altså ;) ;)
De heftige debatter som tidligere var her har jo flyttet seg dit ;) Vi er jo lei alt nå liksom, Bilder av fisk, hvordan man håndterer dem, vi kan ikke spise dem, og vi kan ikke spise de som er lagd for å spises osv osv. 
Stemmningsbilder må jo da passe ? 
Men neida ,,, vi trykker liker på fisk og fisk og fisk he he he he og krangler ;)
Hva er det egentlig vi savner da ? 

Jeg fikk ihvertfall et bilde her om dagen jeg ikke ser for ofte. Et bilde av meg selv uten fisk :) 
Må nok ha vært der for å forstå teksten trur jeg, men jeg prøvde for engangs skyld å være litt dyp he he he he he he
Men... man kan ikke være rund og dyp på engang. Fortsatt ganske rund så vi må øve på å være dyp :) :) 
For meg et veldig flott bilde fordi jeg vet at de 3 som satt på bredden koste seg like mye  :)  


post-925-0-15361200-1473367980_thumb.jpg

 

  • Lik 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et enkelt mobilbilde jeg fikk lyst til å dele.

Det er fra sist fisketur. God start og fast fisk, men været slo om til blikk stille og helt håpløst.

Bare småfisken vaket, og på slutten ble jeg litt lei og mett av fisket, og ga meg tidligere enn planlagt.

Jeg pakket stanga, og i det jeg tok på meg sekken, snudde meg for gå gikk det opp en pen fisk på perfekt kastehold. 

Det var nesten som den sa "det er ikke lenge før du må ta turen igjen"

Skuffelsene var raskt glemt, og optimismen rundt neste tur var allerede tent.

Så ruslet jeg retning bilen.

 

 

post-2542-0-25113400-1473420252_thumb.jpg

  • Lik 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Elisabeth kaster :)  Fanga et veldig fint bilde av henne her som viser Elli sitt store engasjement og hennes iver på å lære fluefiske, midt i en situasjon med stor ørret foran seg. 

 

For meg er det fryktelig moro å se hvordan hun utvikler seg som fluefisker gjennom sine to første sesonger nå. Lærer litt om litt, og har også evnen til å ta til seg kunnskap, noe jeg synes er veldig moro  <<l At jeg synes hun er verdens triveligste turkamerat kommer antagelig ikke som noen overraskelse.   :)

 

 

post-2545-0-72461800-1480104700_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør et nytt forsøk.

Legger ved to bilder av en hegre som satte seg på taket til servisehuset for svømmebassenget tilhørende ferieleiligheten vi har leid hvert år siden 2007 under vårt opphold i Australia. Ligger ca 150 meter unna Stillehavet , og følger vi en rett linje havner vi i nordre del av Chile.

post-1668-0-82416800-1480238982_thumb.jpg

post-1668-0-42444400-1480238955_thumb.jpg

  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...