Gå til innhold

Tur til helga etter SØ


Tørrflua

Anbefalte innlegg

Tar meg en tur ned til vogna i Larvik omr for å prøve sjøørreten nå til helga (2-3 april) Regner med å dra nedover tidlig lørdag. Fiske til mørke kommer sove over i vogna for så å fiske søndag. Enkle kår.

Dersom noen er interessert å slenge litt med flua så er det mulig jeg har en ledig plass også i bilen ned.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som kunne tenke seg en fisketur  ?

Reiser i fra Hakadal og har ledig plass i bilen.

Har ikke bestemt meg om jeg tar med pontong.

Det er varme i vogna men en sovepose er nok kjekt å ha.

Mat, køper jeg som regel burger og  til frokost medbrakt eller bagett.

Er ikke så kjent der nede ennå så jeg gir ingen fiskegaranti, men

jeg kan garantere at det blir mange timers fiske dersom været spiller på lag.

 

Tørrflua

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen.......

Trodde faktisk at jeg måtte være litt forsiktig med ordlyden om plass i vogn og bil,

for og ikke skuffe noen som ikke fikk anledning til å bli med.

Jeg er ikke den som bidrar mest med innlegg her så jeg tenkte dette kunne være

mitt bidrag for NFF medlemmer . Mulig det kan virke litt skremmende med overnatting (også for meg), men jeg har kun hatt positive erfaringer med folk i fra fiske forum. Kun hyggelige folk.

Noen som har synspunkter på om hvorfor så liten respons ?

Tørrflua

Endret av Tørrflua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svarPål. Måtte faktisk google 'betimelig' da jeg er jo en av de uten fullt navn.

Grunnen er jobbrelatert Men nå er det nok mulig at jeg kan ha full navn da det er kun medlemmer som har innsyn, godt tenkt av Rune og resten av staben.

Blir jo også litt merkelig om man skriver masse om seg selv og de som leser oppfatter det som en kontakt annonse. Vanskelig å finne en gylden middelvei her.

Bra at det oppfattes som et bra tiltak, trodde jeg hadde skivebom.

Fjerner da ikke innlegg, mulig det løsner etter hvert.

Endret av Tørrflua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For egen del, så er det for liten tid til rådighet til overnattingsturer dessverre.

Men det er jo ikke noen stor hemmelighet om at det periodevis kan være meget godt fiske i sjøen der nede.

Så områdene bør absolutt være verd å utforske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trist at du får så lite respons her syns jeg. Skulle gjerne ha blitt med selv hadde jeg hatt tid.

 

Har blitt med på slike "blind-date" fisketurer selv og fått mye igjen for det.

 

..som et alternativ til overnattingstur kunne du jo spurt om noen ville møte deg i området for en dagstur? Kanskje det er mindre skummelt for folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også blitt kjent med noen lokale fiskere. Har også fisket med de de siste gangene jeg har vært nedover.

Dette var jo ment som en ok ting å gjøre for de som kanskje kunne tenkt å prøve seg på noen nye steder.

Jeg er  kanskje ikke er så skummelt nå som man kan gå inn på min profil

for å se hvem jeg er. Åpnet for det tidligere i dag.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er ikke så mange her inne. SØ fiskerne er ennå færre. I tillegg er det mange ensomme ulver som skyr å fiske med andre. Det et ikke lett å mobilisere. Når det er sagt - neste gang jeg skal til sjøen gir jeg et hint. Kanskje vi kan slå følge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, tenkte også at det virket noe snodig med en sånn første gangs tur. Vet ikke helt om jeg hadde våget å bli med.

Men har kun positive erfaringer med folk som jeg har fisket sammen med på dagsturer, som har vært via fiskeforum.

Det er personer som har kontaktet meg og personer jeg har kommet i kontakt med på fiskeforum. Har også fisket sammen med noen lokale helter i danmark. Mange av de jeg normalt fisker sammen med har vanskligere for å komme seg unna tidsklemma meg. Derfor tok jeg sjansen på å utvide "fiske nettverket" mitt på denne måten.

Drar ut i morgen med en jeg har blitt kjent med som bor der nede.

Og en fisketur sier jeg sjeldent nei til, Lillevann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...