Gå til innhold

Lillevann takker for seg!


Lillevann

Anbefalte innlegg

Etter snart 10 år som relativt aktiv på forumet er det med et visst vemod jeg nå takker for meg.  To og et halvt tusen innlegg (mange relativt gode om jeg skal si det selv), og mange fornøyelige kveldstimer har det blitt.  Noen likes har det også blitt, selv om Lillevann til tider kanskje også har kunnet irritere en og annen forumsdeltaker.  Jeg kan forsikre om at det har vært absolutt utilsiktet. Årsaken til at jeg nå takker for meg er at Lillevann ønsker å være anonym, noe det dessverre ikke lenger er rom for her inne.  Lillevann har som kjent ikke noe navn på profilen sin, noe som har engasjert flere enn moderatorene.  Det har vært 150 profilvisninger bare siste uke.  Moderatorteamet har gitt beskjed om at profilen stenges i morgen kveld, og at jeg har anledning til å komme med en liten hilsen før det skjer.  Dette er imidlertid bare kødd, for ved nærmere ettertanke har jeg ikke lyst til å la Lillevann bli historie, selv om det hadde vært kult å opprettholde magien, så derfor har jeg isteden valgt å etterkomme moderators krav - det er bare å ta en ny kikk på profilen.  De som kjenner meg, og har noe å si meg, ber jeg kontakte meg pr. PM og ikke i selve forumet. Det skal bli en befrielse å kunne operere med frie tøyler her på forumet. Det at jeg har vært anonym har nemlig lagt en viss demper på hva jeg har kunnet si før anonym-kortet har blitt trukket.

  • Lik 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpe meg. Hvis du har blitt hindret i å uttale deg før kommer jeg vel til å få gjennomgå nå da tenker,jeg.

 

Det må du regne med.  Jeg driver nå og oppdaterer meg på ord og uttrykk jeg aldri har brukt før, men som jeg etter hvert skal mestre til fulle.

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med spøkelseskladden ble en gang avslørt.

Vel avslørt er kanskje ikke rett ord å bruke,men ansiktet

hans ble vist frem engang så vidt jeg husker.

(Noen som husker hvem han lignet på?)

Når det er sagt,så tror jeg at det fremdeles er mulig for Lillevann

å være et spøkelse,og å opprettholde magien.

Et navn er et navn.

Å møte et menneske er noe helt annet.

Da forsvinner magien,men det er ikke noe negativt.

Kanskje heller positivt på alle mulige måter.......

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken skuffelse! Navnet sier meg INGENTING!

Hadde et lite håp om at det kunne være Bjøro Håland, Cowboy Laila, eller en annen superkjendis, men neida...

Ikke finner jeg navnet på toppen av resultatlister fra Fluefiske VM eller NM heller, så dette var årets nedtur så langt :-(

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken skuffelse! Navnet sier meg INGENTING!

Hadde et lite håp om at det kunne være Bjøro Håland, Cowboy Laila, eller en annen superkjendis, men neida...

Ikke finner jeg navnet på toppen av resultatlister fra Fluefiske VM eller NM heller, så dette var årets nedtur så langt :-(

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Jeg var sikker på Lillevann var en politiker. Eller en ex, politiker. Gro Harlem Brundtland var lenge en mistanke.
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...