Gå til innhold

Diverse fluestenger


Klinkenberg

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en del stenger som dessverre ikke blir brukt. Håper å finne nye eiere til disse, da de i aller høyeste grad fortjener å bli svingt.

SAGE Launch 590-4 -1000,- solgt!

LOOP optistream 590-4 -2500,-

Orvis helios 865-4 - 3500,- Solgt!

Loop Evotec 796-3 MF 1600,-

G.loomis glx streamdance 9`#5 2500,-Solgt![/b]

-Klinkenberg-

Endret av Klinkenberg
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra tilsendte bilder er dette en Loomis max line speed stang med fighting butt noe som er en helt annet modell enn glx high line speed som var stangen jeg ønsket . Tror den blir noe for rask for meg.Ser fin ut men velger derfor å avstå fra kjøp.Lykke til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra tilsendte bilder er dette en Loomis max line speed stang med fighting butt noe som er en helt annet modell enn glx high line speed som var stangen jeg ønsket . Tror den blir noe for rask for meg.Ser fin ut men velger derfor å avstå fra kjøp.Lykke til med salget.

Hei!

 

Det har du helt rett i  <<l ! Vært litt rask i vendingene her... sssleepy  beklager det! 

Håper du finner rett stang  <<l.

 

mvh

Svein Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra tilsendte bilder er dette en Loomis max line speed stang med fighting butt noe som er en helt annet modell enn glx high line speed som var stangen jeg ønsket . Tror den blir noe for rask for meg.Ser fin ut men velger derfor å avstå fra kjøp.Lykke til med salget.

Jeg har denne stanga og den er absolutt ikke så rask som navnet tilsier. Ut fra ERN verdi er det en spot on femmerstang. I en kastetest i AoF for noen år siden var denne stanga den som flest av testerne kastet jevnest med og fant seg raskest til rette med. Sikkert noen av medlemmene som kan si mer om testen. Tror ikke du vil bli skuffet om du slår til. Og jeg har ingen connection med selger. Jeg kjøpte min på forumet her.

Sent fra min YOGA Tablet 2-1050F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever heller ikke loomisen som spesielt rask eller vanskelig å kaste med! Rett og slett ei knallgod stang.

Har litt for mange femmere som fortjener å bli brukt mer, derfor tynnes parken litt hvis de selges for prisantydning, hvis ikke beholdes de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...