Gå til innhold

Billige nybegynnersett / -komponenter


AndersL

Anbefalte innlegg

Heisann!

Grunnet oljenæringens nedgangstider sitter jeg nå som student med det forferdelige scenarioet at jeg kommer til å ha veldig mye ledig tid i sommer. Jeg ønsker derfor å endelig få begynt med fluefiske, noe jeg har hatt lyst til lenge men har slitt med å finne tid til. 

 

I denne anledning ser jeg etter noen her inne som har et greit nybegynnersett (evt komponenter; fiskestang, snelle, snøre, jeg trenger alt) de vil kvitte seg med for en billig penge. Har du noe i boden som alt for sjeldent blir brukt, tar jeg det gledelig over for deg.

 

Er da i hovedsak for å fiske ørret, så ser etter et #4 eller #5 sett. 

 

Mvh. 
Anders

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei en Shakespear Agility Fly 905 - 4 du kan få for 1000kr veldig lettkastet stang, og perfekt for nybegynnere :) Ta kontakt på 47369059 om du er interessert :)

 

Det blir nok litt i dyreste laget for "bare" en stang dessverre  :)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor og studerer i Trondheim nå frem til midten av juni, så hjem til Stavanger for sommeren.

Da kan du vurdere min Vision Extreme 905, gammel type. Rolig stang, den som jeg startet med. 400kr. Vi kan avtale møte på Gløshaugen so kan du se den. Litt slitt men ingenting på klingen. Ingen pose eller rør, dokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du vurdere min Vision Extreme 905, gammel type. Rolig stang, den som jeg startet med. 400kr. Vi kan avtale møte på Gløshaugen so kan du se den. Litt slitt men ingenting på klingen. Ingen pose eller rør, dokk.

 

Høres veldig bra ut, har du et telefonnummer jeg kan kontakte deg med?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...