Gå til innhold

Salg medlem og ikke medlem ?


Robban

Anbefalte innlegg

Har store problemer med salgsforumet om at jeg ikke kan sendes pm til. 
Jeg blir da kontaktet på medier jeg ikke så ofte følger med på. 
Kort så ender dette opp i hvem var først og hvem har virkelig lyst på hva man tilbyr. 
Har allerede annet mye ekstra arbeid fordi man må kontakte folk i hytt og pine på andre medier mens folk her inne som er medlemmer må holdes på vent . 
Rett skal være rett og de som viser først interesse har førsterett :) Medlem eller ikke medlem. 
Er det sånn at ikke medlemmer ikke får sent pm til medlemmer ? ? 
I opptatt jobbhverdag så blir nok medlem her lidende for ikke medlem som kontakter deg så godt de kan via andre kanaler. 
Jeg forventer jo at salgsannonse jeg legger ut her har best kontakt via denne siden :) 
Jeg har selv skriki for at salg skal fjernes fra de siste 20 og alt på forsiden. det er ikke det dette handler om . Det er så genialt bra og tommel opp, men at det skal bli så mye frem og tilbake for et betalende medlem å kontakte de som er interisserte blir jo bare tull. 
Det ikke betalende medlem har jo all fordel.

3 av 5 siste nå så når ikke mine bilder eller pm funksjon blandt brukere av forumets salgsavdeling ikke fungert.Jeg legger jo ikke ut bilder her for så å gjøre det på nytt på sms når jeg kommer hjem :)  Det er jo ihvertfall ikke fordel forumets betalende medlemmer.

Og ja , slapp helt av. Dette er en observasjon og ikke et dødsbudskap fra meg, har all tålmodighet :) 
Det som er litt synd er at slik jeg føler det nå så er det betalende medlem som må gjøre så mye ekstra arbeid for å bli kvitt noe. 
Slik var det ikke før. 
Hvis jeg skulle synse fra mine egne opplevelser nå så er faktisk mest tungvint å være medlem enn å sitte på gjerdet. 

Ps : Dette er en funksjon jeg ikke er vant til. Jeg for bare beklage til de som måtte mene de kontaktet meg først eller lignende. 
Jeg skal bare ha det vekk, ikke sjonglere frem og tilbake til langt på natt.   
Mulig noen har tid til dette, jeg har ikke det, og jeg synes ikke det er noe greit å ha på resumeet mitt.Det at jeg må velge og bestemme hvem som skal kjøpe utifra hvem som var først :)

Det er her jeg legger ut for salg, og det er her jeg forventer tilbakemelding. 
Jeg for bare beklage til de som ikke har kommet i kontakt med eventuelt annonse, sorry. 

Dette er ikke en skrikemelding fra meg hvis det leses slik :) Det er en problemstilling jeg kanskje ikke er best å sette ord på, men igjen skikkelig bryeri, jeg ikke opplevde før jeg var medlem ? 
Ikke les dette som sintemelding , please he he he he 

Edit:  mangla en ikke litt oppi teksten , sorry :)


Mvh 
Robert Sørvik

 

Endret av Robban
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...