Gå til innhold

SA SBT #5


Roar Tveiten

Anbefalte innlegg

Mista du det/den i en stor innsjø eller? Samma om det er stor elv eller et digert vann, så bør du sjekke på strøm/vindsida i mårra - om mulig da seff :)

Mista du det/den i en stor innsjø eller? Samma om det er stor elv eller et digert vann, så bør du sjekke på strøm/vindsida i mårra - om mulig da seff :)

Ikke veldig store vannet, med dypt, og fisken var rimelig grov så den forsvant

Rett ned i dypet med det. Men skal ta en sjekk i morgen, tro du meg Men vil det flyte opp igjen sjøl om det har vært under vann i lengre tid? Er jo 30 m + 3 m fortom, så så lenge det ikke fester seg i bunnen bør det være mulig og se det viss der kommer opp.

Endret av Roar Tveiten
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et som har en liten skade etter å ha dratt forbi snella. Det vil si at litt av coatingen har blitt revet av rett under klumpen. Snøret funker helt fint og er ikke slitt ellers :)

Skal gi det gamle en sjanse til og returnere til overflaten viss ikke kan det hende jeg slår til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig store vannet, med dypt, og fisken var rimelig grov så den forsvant

Rett ned i dypet med det. Men skal ta en sjekk i morgen, tro du meg Men vil det flyte opp igjen sjøl om det har vært under vann i lengre tid? Er jo 30 m + 3 m fortom, så så lenge det ikke fester seg i bunnen bør det være mulig og se det viss der kommer opp.

Japp - jeg har trua på at du kommer til å finne igjen, eller iallfall få øye på snora di langs land. Skjerpings på knuter heretter, eller? ;D  Kan jeg spørre hvilken utgave i knuteverdenen som glapp maks - av rein nysgjerrighet?  :)

Endret av Olav Haug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal alle knuter ha revisjon for og si det slik. Men mener den var en uni-knute som

Var brukt, en dobbel en. Men er et par tre år gammel så kan ha blitt litt redusert styrke på den av en eller annen grunn

Japp - jeg har trua på at du kommer til å finne igjen, eller iallfall få øye på snora di langs land. Skjerpings på knuter heretter, eller? ;D Kan jeg spørre hvilken utgave i knuteverdenen som glapp maks - av rein nysgjerrighet? :)

Her skal alle knuter ha revisjon for og si det slik. Men mener den var en uni-knute som

Var brukt, en dobbel en. Men er et par tre år gammel så kan ha blitt litt redusert styrke på den av en eller annen grunn

Endret av Roar Tveiten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...