Gå til innhold

Vedlikehold/rep. av Sage-stang.


AndersRN

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en Sage txl-f #3 jeg er veldig glad i, men som desverre har fått noe sprekker i bunndelen på de to øverste delene. Sørger alltid for at det aldri er noen løse deler nå jeg fisker/kaster, så jeg ser ikke helt hva jeg kan ha gjort som har forårsaket disse skadene.
Enn så lenge går det bra, men den trenger snart en rep.

Denne modellen er utgått nå, men jeg har jo garanti, og det siste jeg ønser er å bytte den ut. Nesten den eneste stanga jeg bruker.

Noen som vet om det vil være mulig å få stanga fikset dersom jeg sender den inn? Evt. får jeg ta kontakt med Sage og høre, men med alle Sage-brukerne som finnes her inne må det være noen som har lignende erfaring? :)

Vet at rep. av stang foregår ved stangbrekk, men i dette tilfellet er det snakk om skader på flere deler av stangen, men uten at det er stangbrekk involvert. Derfor jeg spør.

Anders
 

Endret av Anders R. Næsset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sage er fantastisk på service ,er min erfaring ! Knakk midtdelen på en12'6" #8  type European grafitt 4 . fik tilbake stangen med ny del og en ekstra topp ! De ville være sikker på at toppen passet til stangen .da jeg bare hadde sendt inn den delen som var knekket !  Den gamle toppen passte perfekt, så nå har jeg 2 topper  <<l

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sage fikser stenger som er opptil 30 år gamle, så du vil få tilbake den samme stanga. Unntak er stenger med GIV Durascrim materiale (ikke lenger tilgjengelig). Hvis den er kjøpt i Scandinavia kan du levere den hos nærmeste Sage forhandler. Er den kjøpt fra utlandet sender du den inn til Sage med riktig dokumentasjon. Fairpoint har agenturet.

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...