Gå til innhold

Something's rotten in LOOP Norge!


Anbefalte innlegg

Har ikke for vane å henge ut hverken firma eller enkeltpersoner, men jeg skylder fellow fishermen og kvinner å videreformidle når enkelte skor seg på vår fiskeglede og ikke leverer!

27.06 bestilte vi to liner og en fortom fra Loopnorge.no. Forhåndsbetalte samme dag til kontonummer oppgitt på nettsiden.

Min kjære fikk e-post fra den kvinnelige representanten på at de ikke kunne levere varene fordi de var på ferie(...). Det sto også at ordren måtte betales først... Noe den var for lengst.. Rett og slett fordi de ikke har gidda å sjekke konto.

Ringer primo juli og ble da lovet etter ett sløvt "haaallo..." Fra mannlig utsending i LOOP Norge i andre enden at det skulle sendes asap 7.juli(etter de var tilbake fra ferie....)

Ingen liner kommer. Ikke overraskende. Mer som forventet.

Mister tålmodigheten 16.juli og ringer for tredje gang. Intet sendt, har fortsatt ikke gidda å sjekke konto. Han forteller at de fleste kundene er fornøyde.. Og at det er jo endel å gjøre. Det at dette er tredje gangen man forsøker å handle med de hvor resultatet er helt forferdelig service er totalt uinteressant for Loop Norge.

Tilslutt må vi, for å få varene, kjøre til Nesoddtangen! Vi gjør det og håper vi da muligens blir tilgodesett med fraktkostnaden på 100kr.. Rett før ankomst ringer vi og sier vi snart er der. Da forteller han at han er jo ikke på lageret og har ikke bil, så vi får komme å hente ham. Det e 2 km, har itj så løst å gå dit..

Vi kjører med sammenbitte tanngarder ytterst ut på tangen. Er dette kundebehandlingen når DE ikke følger opp?!

Vi må vente til han kommer ruslende. Han setter seg inn i bilen og jeg ber ham forklare veien så vi kan komme oss raskt hjem igjen, da vi har unger i bilen og hele sommerkvelden forsvinner til dette.. Da bråsnur han seg og spør: "E du sur???!"

Hvorpå jeg svarer at ja, selvfølgelig er vi sure når vi må hente deg for å få betalte varer.

"Overfører pængan, detta gidd æ ikke!" Så fløy'n ut av bilen og gikk hjem.

Latteren satt løst i bilen etterpå, rett og slett av avmakt og sjokk, og her sitter vi. Noen bensinkm fattigere, ikke fått tilbake pengene ennå(lurer på om det skjer) og helt uten varer fra LOOP Norge.

Sjokkert over denne vanvittige kundebehandlingen. Har tidligere hatt dårlig erfaring hvor man har mottatt inkassokrav fra samme gjeng uten å ha fått regning først.

Siste gang det legges igjen en eneste krone hos LOOP Norge. Håper flere tar stilling til dette også, er det ikke slutt på at Ola og Kari skal stå med lua i hånda for å få lov å gi bort pengene sine?!?

At LOOP Norge ikke skjemmes.

  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen... Dette er siste rest av siste rest av et rest-lager. De har i flere år solgt unna lageret de satt med da Loop kuttet samarbeidet med dem. De tar jo ikke inn nye varer. Det var mulig å gjøre en bra deal da de begynte å selge unna, men mange endte opp med blant annet proto-typen av Loop Evotec, Loop Epic (stenger og snører). Finnes mange som har gått i baret med dem. Selv endte jeg opp med en meget billig Evotec tohånds og et Epic #5 snøre.

Dessverre.. Jeg ville satt pengene mine på at du ikke ser pengene dine igjen

http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php/topic/21903-loop-epic/?hl=loopnorge

http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_nr.jsp?orgnr=990629935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire varsler om tvangsoppløsning siden 2013 ssscared

 

Synd at man aldri har klart å få til ordnede forhold rundt dette merket, for de har en del ok produkter. Det har vært "sand i maskineriet" siden 90-tallet da de også forhandlet Sage og solgte Danielsson sneller under eget navn.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å anmelde, men lag samtidig en sak hos banken, da får du nok tilbakebetalt pengene, det er ikke sikkert du får ellers, og en anmeldelse er på sin plass i tillegg!

Makan til folk...

Endret av Truls H. Johnsen
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk igår kveld en msnmelding som jeg satte stor pris på. Salgssjef for LOOP Tackle Europe(altså IKKE LOOP Norge aka Nesoddenloop) Kai Finbråten var åpenbart fortvilet over at enkelte aktører behandler kundene som rusk og rask, og at dette dessverre sverter LOOP som merkevare.

(For ordens skyld Loop Norge som jeg har omtalt, og LOOP Tackle som Kai representerer har intet med hverandre å gjøre).

Han ønsket derfor å slå et slag for god gammaldags service og meddelte at han ønsket å redde både oss, feriefisket vårt i nord og sende oss det vi hadde forsøkt både å bestille, hente og betale for hos han og hun på Nesodden. Linene er på vei med post allerede idag, og i skrivende stund sitter vi på flyet på vei til Indre Troms og bakgården min.

Hjertelig takk, det varmer en iskald nord norsk sjel at kundeservice fortsatt er viktig for noen, dette skaper gode ambassadører.

Fra Kim og meg: Hjertelig takk til Kai og LOOP Tackle Europa.

Fra Kim og meg til "LOOP" på Nesodden: send oss pengene våre!

  • Lik 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...