Gå til innhold

slettes- ligger til salgs


Geir Pettersen

Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...
Gjest Michael, Danmark

Har fulgt tråden lidt, men var ik sikker om det var væk...

Kunne du ha nogen interesse i at sælge det for rent cash, har intet sage jeg vil af med.

Jeg kunne godt ha interesse, hvis prisen er rimelig og du vil sende.

Fang mig på min mail eller FB :)

 

Mvh.

Michael Holm Larsen, Danmark (sound25@ofir.dk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Beklager sen tilbakemelding. Får ikke varsler på epost lenger…Mulig det er noe med innstillinger.

Har i utgangspunktet lyst til å bytte.

Er budet for salg fair og ikke et såkalt skambud så selger jeg nok. Denne snella er dønn strøken!

 

Geir

Endret av Geir Pettersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michael, Danmark

Er ik sikker på hvad et realistisk bud vil være på snellen (kender ik til nypris på det i norge eller kurs-forskel), den sidste jeg fik fat i var ubrugt og den fik jeg får en kanonpris af 1200 d.kr...men det forventer jeg ik sker igen, men tænker du må ha en ide om hva du synes ville være realistisk eller et grundlag at forhandle udfra....synes det er svært at sætte pris på noget der ikke produceres mere, salgspris handler mere om individuel interesse og betydning for sælger og køber ;)

Vil helst ikke skambyde, men tager meget gerne en korrespondance/forhandliing evt. pr. mail da jeg ik er medlem herinde :)

 

Michael Holm Larsen, Danmark
Sound25@ofir.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michael, Danmark

Tack for udmeldingen :)
Det er lidt over hvad jeg vil gå til.

Hvis du på et tidspunkt skulle udvide hvad du vil bytte med, har jeg et Lamson Litespeed 2 (første model) i flot stand.
jeg ønsker held og lykke med bytte eller salg...håber du finder hvad du søger :)

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...