Gå til innhold

Bildetråden 2017


Anbefalte innlegg

1. april er en perfekt dag å starte sesongen på, og i de korte periodene hvor vinden løyet litt, så var ikke fisken mer beskjeden enn at den iblant kom opp og tok fjærmygg i overflata.

Denne vakre skapningen på 700gr var godt og vel innenfor mine krav til premierefisk 2017 laugh

 

IMG_0652.JPG

  • Lik 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -Lars- skrev:

 

1. april er en perfekt dag å starte sesongen på, og i de korte periodene hvor vinden løyet litt, så var ikke fisken mer beskjeden enn at den iblant kom opp og tok fjærmygg i overflata.

Denne vakre skapningen på 700gr var godt og vel innenfor mine krav til premierefisk 2017 laugh

 

Det var en fin fisk, Lars. Men jeg tror rett og slett ingenting på dette. Lurerier og aprilsnarr. :)

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, -Lars- skrev:

1. april er en perfekt dag å starte sesongen på, og i de korte periodene hvor vinden løyet litt, så var ikke fisken mer beskjeden enn at den iblant kom opp og tok fjærmygg i overflata.

Denne vakre skapningen på 700gr var godt og vel innenfor mine krav til premierefisk 2017 laugh

 

IMG_0652.JPG

Det var en utrolig flott fisk, Lars. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Eirik Rusten skrev:

Det var en fin fisk, Lars. Men jeg tror rett og slett ingenting på dette. Lurerier og aprilsnarr. :)

Nå skuffer du meg, Eirik ! Ser du ikke 2017 formasjonene på prikkene på fisken ?

Dette er ferskvare fra valdres laugh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ta deg, Lars, som sprer sånt på nett såpass tidlig på året! [emoji14] 
Grattis, hilsen Ikke Misunnelig.. [emoji3]

Ja, det er alt for tidlig !
Men nå har jeg ihvertfall fått senket skuldrene allerede, for når noen kommer å spør meg etter sesongen om jeg har fått noe fisk i år så kan jeg svare at Ja, det har jeg ! :-)

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, -Lars- skrev:


Ja, det er alt for tidlig !
Men nå har jeg ihvertfall fått senket skuldrene allerede, for når noen kommer å spør meg etter sesongen om jeg har fått noe fisk i år så kan jeg svare at Ja, det har jeg ! :-)

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
 

Vel, jeg kan ihvertfall skryte på meg at jeg fikk se på når dama landet sjøørret på over kiloen forrige helg, det er da noe! :D:D 

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lev livet du liker, lik livet du lever. Det er jo en god livsfilosofi som jeg vil dele. Alt for mange bruker for mye tid på kontoret, for å tjene de ekstra pengene de egentlig ikke trenger, kanskje. For min del er rikdommen å være med dem jeg bryr meg om, og å ha et helvetes trivelig fiske :-) 

 

 

 

DSC_1181b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jan_Haukaas skrev:

Fiska med synksnøre og tatt en telefon nå ?! emoji23.pngemoji23.png


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hehe, nesten, har som regel flua uti når jeg vader over et dypt parti ut på ei grunne.

Lurt å ha flua og litt snøre i vannet når man vader, har fått ganske mange bonusfisker på den (ørret vel og merke)

Skvetter like godt hver gang det hugger rett bak meg...

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest fryktelig moro å ta bilder av folk når de ikke er klar over det, synes jeg også 1f603.png Her har Elli tatt et bilde av meg :-D Hun har alltid vært flau og har hatt lite selvtillit på bilder hun har tatt. Jeg har alltid sagt at hun er flink med de matbildene for restauranten, og med de random fiskebildene med oss. Ikke vær så selvhøytidlig har jeg sagt - synes du det er gull, og jeg også, så er det gull - for oss :-) Selv et vanlig bilde :-) Her har Elli tatt et portrett av meg. 

 

DSC_3012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, waffern skrev:

20170412_194521.thumb.jpg.d75c8d22e905da96a64c48b80f657e90.jpgTok bilde av en hare med den nye fantastiske telezoomlinsemobiltelefonen min :D

Vannvittig flott bilde !!! 

Dette bør være en kandidat til årets bilde, og her ser man virkelig hva som er mulig å få til med skikkelig zoom ;D

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

020-JPG-020A.thumb.jpg.959721f99b481b21426585ed8b1f2c1b.jpg                     

 Våren og sommeren er i farta. Under en luftetur i går, første påskedag oppdaget jeg noe grønt inne blant noen større trær og busker. Hadde ikke med kamera, men i dag tok jeg en liten tripp etter at kona og jeg hadde tatt en liten tur i en annen retning. Synes at dette nyutsprungne løvet virkelig gir bud om bedre tider for utelivet i Guds frie natur.

 

Magne Fjellstad

  • Lik 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...