Gå til innhold

Videotråden 2017


Jan_Haukaas

Anbefalte innlegg

Kan vi ikke lage en egen tråd for video, slik som vi har på foto ?

Det er utrolig mye flinke folk med videokamera :)

Hiver meg utpå med et lite klipp jeg laget i helga.

Utstyr brukt:

DJI Phantom 3 Pro

Panasonic Lumix GH4 med et 14-140 objektiv. Polaroid filter montert.

Vivid fargeprofil, ingen redigering av farger etc i post, kun klipping.

 

 

 

Endret av Jan_Haukaas
Feil i linken
  • Lik 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Noen kompiser har greid å samle flere vald i elva Eira i Eresfjorden under Eira Flyfishing.

De har nå drevet i flere år og har nå fått til enda flere kulitveringstiltak for å bedre fisket i elva.

Jeg tok med familien på hyttetyr i Eresfjorden og da var selvfølgelig drona og kamera med.

 

 

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...
35 minutter siden, Kjell S. Rakkenes skrev:

Takker :-) Forsøkte å legge den inn i fluebasen, men videolinken ble ikke synlig for meg. Kan jeg bare legge inn video, eller må jeg også ha et bilde?

Hei,
Det skal bare være nødvendig å legge inn link ala dette: https://vimeo.com/49475971
Dvs. full sti til filmen.. Mulig @Eirik Rusten har noe triks for YouTube?
Nå er det også lagt inn en forsinkelse på databasen slik at når du poster så blir innlegget først lagt til Forumet etter en time, da har man litt tid til å redigere. Men det blir synlig i basen med engang.. På linken over så blir det bilde i databasen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rune Stokkebekk skrev:

Hei,
Det skal bare være nødvendig å legge inn link ala dette: https://vimeo.com/49475971
Dvs. full sti til filmen.. Mulig @Eirik Rusten har noe triks for YouTube?
Nå er det også lagt inn en forsinkelse på databasen slik at når du poster så blir innlegget først lagt til Forumet etter en time, da har man litt tid til å redigere. Men det blir synlig i basen med engang.. På linken over så blir det bilde i databasen.

 

OK - sletta den fordi det så ikke så bra ut. Jeg legger inn i kveld så blir det ordentlig. Men om @Eirik Rusten har noen gode tips vedr YouTube så si gjerne. Jeg la inn standardlinken til videoen, men den kom ikke opp (la ikke inn bilde).

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...