Gå til innhold

Tegnebrett og fotostativ


Bård H Bjerkeli

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter et tegnebrett med tanke på fotoredigering, i all hovedsak for og lette bruk av markeringsverktøyene i Photoshop, men klarer ikke helt og bestemme meg for modell, merke, type etc. ønsker tips fra noen som bruker dette selv.

Er også ute etter et godt fotostativ, skal ha det med meg på fjellet og i marka. Men selv om vekt spiller en rolle er det viktigste likevel at det er stivt og stødig, ønsker også at midtsøyla kan snus/vendes til sidene og opp ned som vil gjøre det artigere og enklere med tanke på makrofotografering. Vet dette med stativ er diskutert i tidligere tråder her inne, men de er noen år gamle nå så tenkte kanskje det var mye nytt på markedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jepp, tror jeg har funnet frem til riktig tegnebrett, Wacom intuos pro størrelse medium. Virker som et veldig greit og brukervennlig verktøy. Stativ derimot er jeg mer i villrede på, er spesielt dette med hvordan jeg vil midtsøyla skal fungere i forhold til makrofotografering som er den  største hodepina. Vet det finnes flere her på forumet som er gode på makro så hadde håpa noen hadde noe å melde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...