Gå til innhold

Damer og fluefiske


André_Brµn

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært sammen med den dama her i 2 år. Hun elsker fluefiske. Hun elsker at jeg forteller om fluefiske. Vi er forlovet. Og om livet kan kalles ei reise, så har tiden med Elisabeth vært ei fantastisk reise hvor jeg får være guiden. Hun er alt jeg vil ha, og ingen damer kommer i nærheten. Jeg er enkel da, ei fin dame som elsker fluefiske er nok. Men det er også alt vi trenger angel

 

IMG_9747.JPG

IMG_9008.JPG

IMG_5459.jpg

IMG_5717.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy days..! :) Gratulerer med 2årsdagen da :) 

 

Det er ganger jeg også skulle ønske at samboeren min var fiskeinteressert, men så er hun til gjengjeld veldig raus med tillatelsene og forståelsen for min lidenskap, så det er bare helt ok <<l

(For hvem skulle ellers passt ungene hvis vi begge ville ut? :D - er nok best slik det er for min del)

Endret av Jan Ingvar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med toårsdag! 

Viktig å ha en partner man trives sammen med, og som har forståelse for hva det vil si å være hektet på en hobby.

Jeg får ikke kona mi til å fiske, men hun er gjerne med på tur, og når det ikke passer for hennes del eller været ikke frister, så har jeg stort sett alltid fritt frem for å dra allikevel (så får hun litt 'bonustid' til å dyrke sin store lidenskap ved symaskinen) og jeg får litt tiltrengt alenetid. 

Det kreves tålmodighet og mye forståelse for å takle livet med en lidenskapelig fluefisker vil jeg tro, og det gjør alt så mye enklere om man kan dele gleden, eller at man bruker eventuell tid fra hverandre på det man liker mest av alt, og kan møtes etterpå uten noen sure miner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...