Gå til innhold

Bygging av Epic 476 og hjelpemidler


Anbefalte innlegg

Må si at jeg liker resultaten. Spesielt hvordan håndtaket ble, og hvordan den gåt med snellefesten. Trådvalget funker også bra med emnen sånnt visuellt. Alt i alt kan den der bli en stang du tar med over alt. Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker takker, Bounce. 

Har nå fisket 1 uke med stanga og må si at jeg er meget fornøyd.  Snelle festet var jeg litt undrende på om ville holde uten å løsne. Satt sammen stanga og ingen ting ble justert på en uke. Meget fornøyd. Hvis det er noe jeg skulle pirke på så kunne det ha hvert en nyanse mørkere grå surringer. Barrio lina jeg kjøpte fungerer utmerket til mitt fiske.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har fisket med stanga i stor elv og må bare si at jeg er meget imponert over hva den leverer. Vurderte ikke en eneste gang å bytte under fisket til en lengere stang. Fisk over kiloen ble det også. Neste tur med stanga blir med bellyboat for å se om det vil fungere.

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Testa stanga i belly nå. Fungerer helt greit til dette fisket også. Hadde regnet med at jeg ville få bakslengen ofte ned i vannet, men det er ikke mer en normalt.  Selvfølgelig å kaste langt begrenser seg pga stang lengde. Stor fordel er jo at det med å lande fisk er vesentlig enklere med ei kort stang i belly.

Kort sakte,  Ny favoritt stang til tørrflue fiske.

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...