Gå til innhold

Organisering av fluebindeutstyr


Christopher

Anbefalte innlegg

Har kommet godt i gang med fluebindingen nå, og utstyret har allerede begynt å hope seg opp. Til nå har jeg stappet alt ned i en liten skuff, men ser det er på tide med en mer permanent løsning ettersom skuffen begynner å bli vanskelig å lukke. Er det noen med smarte løsninger der ute?

Mvh Christopher.

Endret av Christopher
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de tingene jeg er mest fornøyd med blandt virr-varret av fluebinderutstyr er disse pappeskene som jeg har kjøpt billig på ikea. 

De er delt inn i 12 rom pr eske, og er fine til å ha buddingposer og lignende sortert oppi. De har lokk, og kan fint stables oppå hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget en smart "vedkubbe" der du oppbevarer mye av verktøyet du trenger. Dubbing har jeg oppbevart i slike esker som er avbildet. De kan kjøpes for en billig penge fra Kina og du kan borre hull i bunnen på hvert rom, så er det lett å trekke ut dubbing.

20170611_170643.jpg

20170611_170907.jpg

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Truls H. Johnsen skrev:

Jo, noe lignende den. Ser jeg glemte å legge ved bilde... 

Til hackle er det greit med en ringperm med plastlommer. Synes det fungerer fint.

Her er bilde av ikeaboksen

mms_img1232510755.jpg

 

4 timer siden, rusvens skrev:

Jeg har laget en smart "vedkubbe" der du oppbevarer mye av verktøyet du trenger. Dubbing har jeg oppbevart i slike esker som er avbildet. De kan kjøpes for en billig penge fra Kina og du kan borre hull i bunnen på hvert rom, så er det lett å trekke ut dubbing.

20170611_170643.jpg

20170611_170907.jpg

Gode løsninger begge to, skal gi det et forsøk! Takk for svar!

Mvh Christopher.

Endret av Christopher
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...