Gå til innhold

Klekkerdatabasen - Tilbakeknappen etter at du har sett på ei flue.


devi

Anbefalte innlegg

Hoi. Som en glad amatør har jeg blitt glad i siden som heter map the hatch inne på klekkerdatabasen, det er bare en ting som irriterer meg litt:

Si jeg har gått inn på følgende: Stille vann -> Oppland -> September.

Da kommer følgende arter opp: 

 

1.png.1e2606d97d3860c69a9e4251873656fb.png

Allright, so far so good. Si jeg trykker på Fjærmygg, den er jo poppiz i disse tider.

2.png.439fb459a0901acae7357097c2ed70ea.png

Si jeg har lest og kost meg om fjærmyggen, også vil jeg kanskje ta en liten titt på Baetis muticus, da trykker jeg på tilbake-knappen i nettleseren. I mine øyne burde jeg da ha havnet tilbake til de alle forskjellige artene som er aktuelle i valgt tidsrom og sted. (I dette eksemplet Oppland, stille vann og september) Men, da blir jeg istedenfor redirecta helt tilbake til starten av "hovedsiden" til Map the hatch" Slik at man da må plotte inn sted, tid, og type vann igjen.

Jeg er ikke så god til å forklare hva jeg mener, men skjønner dere hva jeg mener? Nok en gang en fillesak, så dette er jo noe man kan vurdere å se på til vinteren, evt så er det bare jeg som er idiooot og ikke skjønner hvordan siden fungerer. Er uansett strålende fornøyd med Klekkerdatabasen og fluedatabasen. God helg :)

Endret av devi
Leif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...