Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Søndag formiddag tok jeg turen langs Nitelva ut til "Dynovika" og videre flomvollen tilbake til leiligheten. Traff på disse to karene som tok en fisk (vet ikke hva slag, men det var i hvert fall ikke mort). Vet ikke hva som fikk meg til å knipse et par bilder på så lang avstand som jeg gjorde, muligens måten han håndterte fisken på. Bildet som ansiktene er visket ut på er datert til kl. 09.17.27, det andre til kl. 09.19.10. I tillegg hadde han allerede hatt fisken i fri luft noe tid før jeg reagerte, pluss at det tok ytterlig noen sekunder før fisken ble sluppet i strømmen i bekken som kommer fra DYNO-området. Syntes jeg også skimtet en død fisk like utenfor lensen da jeg snudde meg i bakken opp på flomvollen igjen for å rusle hjem.

 

Magne Fjellstad.

034.thumb.JPG.a9a0063d74830dae81b9026c78abd3ad.JPG

042.thumb.JPG.8088594e2a8f2fed2c870ce78db0d307.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det ble litt tull-ball her, men skitt la gå. Jeg er på jakt etter et bilderedigeringsprogram som ble anbefalt på denne siden for noen år siden. Dessverre har jeg mistet programmet, men jeg mener å huske at det var med et 3-tall i tittelen. Likeledes at man kunne legge inn forskjellige bilder og dermed bygge opp en historie, noe ala lysbilder men en kunne legge til musikk og tale. er det noen som husker dette programmet, er jeg takknemlig for å få det tilbake på PC-en.

På forhånd takk

Magne Fjellstad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lyder ganske kjent ja, men nå da jeg har navnet (tror jeg) kan jeg muligens finne igjen noe som jeg ikke har redigert ferdig. I så faller det jo mulighet for å få det på plass igjen. Hjertelig takk for hjelpen

Magne Fjellstad.

Jeg får fortsette på samme meldingen jeg prøvde å få sent i går kveld. I og med at jeg hadde forbokstaven i forslaget, så fant jeg en tidligere redigering på ekstern disk hvor jeg har bare foto og tilhørende miks. Programmet var Microsoft photo story3. Men Norton virusprogrammet la inn beskjed om at dette programmet ikke var sikkert. Lar det derfor bero. Får se litt nærmere på Google.

Magne Fjellstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...