Gå til innhold

Winter is coming!


Jan Ingvar

Anbefalte innlegg

Så var det klart for årets første skikkelige høst-storm her på Vestlandet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vaer-og-uvaer/obs-varsel-om-kraftig-vind-paa-vestlandet-mens-agder-fylkene-faar-boettevis-med-regn/a/24152252/

... ikke at det ikke har blåst jæ-ve-liiig mye allerede siste 3 ukene, men nå tar det av sssick I går kveld flytta alle hagemøblene, parasollen og blomsterpottene seg ut på plenen på egenhånd (greit det hvis jeg hadde planer om å beise terassen, men det gjorde jeg jo i fjor), og i dag tidlig måtte jeg nærmest stå og trø på sykkelen i nedoverbakkene for å komme meg ned til jobb. 

 

Stikkord for helga: finne seg en liten bekk med småfisk i le for de verste vindkasta, ha 2-3 meter snøre ute og bare legge ut nymfa.

JEG NEKTER Å LA MEG KNEKKE AV VESTLANDETS KREFTER!!! Ta og sett den på den du, moder jord!! :angry:

__________________

EDIT: står forsåvidt ikke at fluefiskere bør utvise aktsomhet, men skulle det likevel være så, så antar jeg uansett at "beredskapsaktørene" står parat inni skauen, og takplater og -stein kan forsåvidt bare blåse av, da vi likevel har planer om å heve taket på huset, så da sparer vi litt entreprenørtimer på det.

Wohoo, så kan det komme noe positivt ut av dette likevel da cccheers

image.png.e9e0667baa38707a727abc3cc1a97629.png

Endret av Jan Ingvar
  • Haha 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...