Gå til innhold

Sjøørret oslo/omegn


Ludde82

Anbefalte innlegg

Noen som er kjent på gode sjøørretplasser i Oslo og omegn som kunne tenkt seg å få følge av en sånn passe hyggelig romsdaling på jakt etter sjøørreten? Jeg bor på Langhus og har selvsagt bil slik at jeg kommer meg rundt. Har fisket en del i Bunnefjorden og har også prøvd meg litt i området rundt Jeløya uten å helt ha knekt koden enda!

Send meg en PM da vel, om noen ønsker selskap på fisketuren! Jeg stiller med godt humør og kaffe på termos ;)

Ludde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er relativt godt kjent i området... Du har flere gode plasser i nærheten, så det er nok heller om å gjøre å få hull på byllen vil jeg tro. Selv foretrekker jeg oslofjorden fra drøbak og ut. Varier måten du fisker på og hva du fisker med så vil det løsne. Vi går en fin tid i møte på kysten utover nå. Ofte ser jeg det at man fisker lenge før man får hull på byllen, og så løsner det og nummer to, tre og tretti er straks mye mer oppnåelig. Så får man litt mer system på ting, og ikke minst troen på det man driver med. Det er en følelse som ikke skal undervurderes.

Endret av Truls H. Johnsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...