Gå til innhold

Septemberfiske sjøørret saltvann - ny film fra David Hansen


Pål Hedenstad

Anbefalte innlegg

Liker filmene hans veldig godt! Mye fiskeglede, og jeg er helt enig med han om det å være ute, og oppleve kysten når vær og vind tar så man virkelig føler elementene. Det er noe eget ved høsten synes jeg.

Men se ca 23.40 ut i filmen, han går nesten på en stor ørret på knedypt vann ;-) viktig å tenke på når man vader ut i vannet på kysten!

Savner litt ruskevær nå kjenner jeg!

Endret av Truls H. Johnsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker interresant  den filmen, men som Truls sier og har sin artikkel om sjøørret på grunt vann, vil jeg tilføye:  Uansett hvor du fisker i verden, vil jeg hevde at det står kjempestor fisk nære land og på grunt vann, men så er  det den iboende fandenskapet å vade ut til midjen og kaste lengst mulig. Dette "urstinket" har skremt mang en fisk for meg.

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Truls H. Johnsen skrev:

Men se ca 23.40 ut i filmen, han går nesten på en stor ørret på knedypt vann ;-) viktig å tenke på når man vader ut i vannet på kysten!

 

Området han fisker i på 23.40 har jeg fisket på mange ganger. Fine marbakker / kanter der, så fort gjort å vade litt for raskt. 

Det er forresten en del bra innkvarteringsmuligheter i det området, så kanskje man skal legge en FFS tur ned dit...

  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...