Gå til innhold

Fiskeplasser Trondheim


Fredrik Håland

Anbefalte innlegg

Heisann! Vi er to studenter som har flyttet fra Vestlandet til Trondheim for å studere. Vet av erfaring at det kan være svært vanskelig å finne godplasser med "prøv-og-feil" metoden og lurer derfor på om noen har noen tips til plasser verdt å teste i Trondheimsområdet. Helst relativt nær slik at det er mulig å ta buss[emoji4] Dette kan både være i vann og i sjø med fluestang. Gjerne send meg en pm hvis ønskelig!

 

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du bussen på E39, kommer du til Børselva og Skjenaldelva (Orkanger), som er små lakselver. Følger du Gaula opp så finner du noen sideelver der oppe, spesielt etter Støren.

Sjøørreten er jo ikke i noen bra tilstand i fjorden men annet fisk er det, bare ta bussen mot Flakk og hopp av ved en bratt bakk og kast for lyr eller sykle til Lade. Nidelv er jo regulert men har du bare 2-3 timer så kom deg til Øvre Nidelv så får du fiske i rolig bevegende vann. Mulig å komme til Tya med buss, tror jeg. Dem store lakseelvene, tror jeg, trengs ikke å nevne, dem kjenner du sikkert.

Forøvrig så er jeg og intressert i andre innlegg i denne tråden, aldri for mange plasser å teste.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...