Gå til innhold

Layout problem med Safari


Bounce

Anbefalte innlegg

@Bounce kan du når du er pålogget prøve standard utseende? Helt nederst på siden er det en nedtrekksgardin det står Utseende på. Velge Default / Standard der og se om de samme skjer. Er i snakk med support på forumsoftware og de klarer ikke å reprodusere. Men vi fikk en epost om samme saken nå fra en annen, så tror ikke det er bare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Bounce skrev:

Hvis jeg husker riktig så var problemet med jobbmaskina, så ikke pust ut ennå...

De som har laget forumsoftwaren har testet med mac og safari uten å finne noe problem i alle fall.

Dobbelsjekk at cachen er tømt og at du har siste versjon av safari (selv om det skal funke på de fleste versjoner).

Forresten, skjer dette på absolutt alle tråder du går inn på?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Sjekket nå. Funker på laptopen som kjører Safari 11.0 (11604.1.38.1.7) på El Capitan,

men ikke på jobbmaskina som gjør det samme. Ingen effekt når cachene tømmes. Hvordan får man endret Theme

dersom man ikke ser nedre delen av siden?

Endret av Bounce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...svarer til seg selv: selvfølgelig når man ikke ser på en artikkel. Ja, når jeg endrer til "Default" Theme, så er alt ok, men med NFF2 så går det ille. Men bare på en av maskinene mine da. :D

Endret av Bounce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Bounce skrev:

Begge to med denne komboen.

Å, den vidunderlige verden av elektronisk databehandling...

Har du noen "tillegg" til Safari på den ene maskinen du ikke har på den andre?

Er det noe sted i Safari du kan se feilmeldinger? Feks fra Javascript og slikt? 

Jeg må se om gutta som har lagd dette har noen ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen Extensions som ikke var det samme, men ingen effect av å slå disse av. Tuklet også litt med "Develop fanen" og slå ting av og på, men uten effekt. For min del er det ok å bruke Default Theme, jeg bryr meg mer om innholdet enn pynting uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2017 den 10.38, Bounce skrev:

Var noen Extensions som ikke var det samme, men ingen effect av å slå disse av. Tuklet også litt med "Develop fanen" og slå ting av og på, men uten effekt. For min del er det ok å bruke Default Theme, jeg bryr meg mer om innholdet enn pynting uansett.

Ok, da er det i alle fall en workaround der, men like fullt litt irriterende :) Spesielt når to identiske nettlesere viser ulikt. Jeg klarer i alle fall ikke å se noen feil i html-koden som skulle tilsi noe slikt og den blir validert sånn høvelig bra.

Prøver videre i alle fall, kanskje jeg må oppdatere temaet fra scratch igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...