Gå til innhold

Ingar på tur i Fjellregionen


Gjest Hermansen

Anbefalte innlegg

Gjest Hermansen

Traff på Ingar på Statoil i Os i dag, han kjente meg tydligvis igjen. Og da tok jeg han med opp der storfiskene bor :) Tror han blei fornøyd :)

post-0-13949846714587_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Jeg skal hilse han om jeg treffer han igjen, ikke hver dag jeg er i det området og fisker og ikke så ofte folk snakker til meg på bensinstasjoner og sånt her :) Har skjedd 2 ganger nå da :)

 

Ja vhdesign, betaler du godt kan jeg vise deg nøyaktiv i hvem grop storfisken hans står, så ut som den svømte tilbake til samme høl :)

 

Du får rope om du ser meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja!

Takk for turen Geir, var en lei dag for deg :P men du tok igjen senere :D .....samt mange bra tips fra Flyman som ga fine opplevelser som kilosharr og veldig bra fiske fra belly (endte med 9 stk den ene dagen, største på 750 gr).....var veldig sugen på å teste det andre vannet men det får bli senere! Om ikke annet så sees vi der oppe under NC på Røros!

 

Var borti fin fisk i elva ett par dager etter også men alle gikk da jeg fisket med en flue som kroken var rettet ut på :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hils Ingar fra meg' date=' traff han på Galten i helgen, og jeg kan fortelle at han gjorde veldig godt fra seg. Var litt uheldig, med vanskelige forhold på søndag, men han lå lenge veeeldig godt an :D

 

Forresten en utrolig flott fisk ![/quote']

 

Hei og takk for sist Jan!

 

Tja....sikfiske fra båt var vel ikke det jeg håpet på da jeg meldte meg på!

Så søndagen var ingen god dag fiskemessig men jeg stiller igjen i NM og forhåpentligvis i NC på Røros. Er utrolig mye og lære på slike konkuranser samt at det hender man treffer hyggelige folk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for sist ja....

 

Joda, det hender at man kommer borti noen trivelige, kan vel faktisk ikke påstå at jeg har truffet annet enn trivelig mennesker der...

 

Tror ikke jeg får med meg NM, men har planer om å reise til Rena til helgen, og Røros sist i august. Skal bli spennende å se hvordan det blir på Rena, forhåpentligvis vaker det litt mer der enn det det gjorde på Galten. Gjør vel ikke noe om været blir litt bedre heller... :)

 

Vi snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Ingar!

 

Fint å høre at du hadde fine fluefiskedager her oppe, selv om forholdene til tider var nokså vanskelige 8)

 

Det ble jo en fin fangst fra Belly`n oppe på tjønna da jeg snublet innom, du kjørte jo fisk som bare det 8) .

 

Vi snakkes forhåpentligvis på NC Røros i slutten av august, Ingar :) . PS! Da blir det definitivt ikke sikfiske fra båt laugh.png' alt=':lol:'>

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...