Gå til innhold

Fluefiskerens julegaveønsker


Truls

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg det årlige besøk av nissen. Jeg synes selv at jeg har vært veldig snill gutt i år og derfor har jeg også unnet meg mange små gaver i løpet av året. Men til jul så mistenker jeg veldig at det ligger en glassfiber. Nærmere bestemt en blue halo 3.gen i farge jade, 7,6 fot klasse 3 ;D

Helt i tråd med ønskelista!

Hva er deres fluefiskerelaterte julegaveønsker?

Endret av Truls H. Johnsen
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patagonia homepool hansker og fleece Bib står høyt oppe på lista. Blir jo ikke noe varmere utover vinteren.8)

Så skulle jeg hatt nye vadere, ja også ei ny line til sjøstanga.. uff og uff baller på seg. Alltid noe man trenger.

Også frister det med glassfiberstang,enten scott f2 i #3 eller Hardy sirrus glass.  Det blir isåfall fra meg til meg:6_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en avtale med nissen om at jeg møter ham nede i et veikryss her lille julaften. Da skulle jeg få ferdighetene til å binde klassiske laksefluer mot at han fikk, eh. Husker ikke helt hva det var, men han babla noe om sjela mi og greier...

 

Neida, i år blir det sokker! Kanskje jeg kan rekke de opp, kverne de og bruke de som dubbing??

  • Lik 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er beskjedenheten selv i år. Ønsker meg kun en knusego 6'er og ditto 4'er ("trenger" dem sårt selvsagt, til litt forskjellige formål), kano evt Packraft eller beggedeler, topp notch prima primostrips i forskjellige (alle) farver og tid til å bruke alt samma.

Hva som faktisk kommer med nissen er ikke helt sikker på enda - det er visst oppe til diskusjon eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avtalt at julenissen ikke skal  besøke meg og  legge igjen noen julegaver i år. hobbyrommet bugner av fiskeutstyr og noe nytt frister, men kronasjen spart får heller gå til spennende reisemål og fiskeplasser i 2018.               

Endret av Terje Bendiksby
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...