Gå til innhold

Fluebindekvelder i Son?


Eirik Rusten

Anbefalte innlegg

Hepp

Har ikke mulighet til å arrangere fluebindekvelder i Oslo på kontoret lenger, men lurer på om noen har lyst på å bli med å binde fluer et par ganger til vinter hjemme hos meg. Bor i Son. Tenkte å sjekke interessen til folk, før jeg spør sjefen hjemme om det er greit :)

Eller kanskje det er andre i Oslo som har muligheten til å arrangere noen uformelle bindekvelder i vinter? Trenger noe slikt for å få tuppet meg til litt produksjon etter jul.

Eirik

  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
On 12/12/2017 at 4:58 PM, Eirik Rusten said:

Eller kanskje det er andre i Oslo som har muligheten til å arrangere noen uformelle bindekvelder i vinter? Trenger noe slikt for å få tuppet meg til litt produksjon etter jul.

Etter en sjekk på jobben - jeg kan bruke våre lokaler til slikt, med forbehold om at vi stikker før alarmen går klokka 22:00. Vi har kontorer i Grensen, fem minutters gange fra Oslo S - burde være sentralt nok for de fleste... :) Plass er garantert ikke et problem.

Hvordan er stemningen for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men da kjør me!

Bindekveld på Grensen altså, helt uten allsang.

Grensen 5-7, Tirsdag 30. Januar

Kan begynne å ramle inn tidligst 17:30

Må begynne å pakke sammen senest 21:30, fordi alarmen går 22:00 (og det koster pæng. Regninga sendes eventuelt til kasserer... :9_innocent:)

Skal se om jeg greier printe ut noe gjenkjennelig og henge på ringeklokka, og skrive en litt mer synlig invite. Om noen vil gjøre et tema ut av det, flott :)

Cheers,

-r-

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...