Gå til innhold

Bellypumpe


RolvS

Anbefalte innlegg

Disse pumpene ser rimelig sjefe ut: http://www.k-pump.com/category_s/111.htm Særlig K-mini, som veier i overkant av en halvkilo.

Taimen har en av disse (usikker på hvilken i farta), men jeg har ikke vært i stand til å finne dem i en norsk butikk. Noen som har importert og testet, eller funnet dem i en butikk i Norge?

Edit:Taimen har K-100

Endret av Rolv Seehuus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjennskap til denne pumpa, men den var jo noe dyr da vil jeg påstå...

Hvor enkelt vil det være å betjene pumpa med bare hendene?    Det jeg liker med toveis-pumpene som følger med bellyen (iallefall GL sin) er støttene i bunn man kan stå på mens man opererer pumpa. Fordelen her er for det første at man ikke sliter seg totalt ut med både pumping og holding, og i tillegg har man anledning til å bøye seg ned mens man pumper og rette på "blærene", dersom man merker at disse vrir seg noe innenfor nylonen. Nå er jo ikke dette et veldig stort problem at de vrir seg, men likevel.

Men om du går for denne K-mini, så hadde jeg satt pris på en tilbakemelding på hvordan den opplevdes "i felten" :) 

EDIT: man får vel hva man betaler for, så kvaliteten på komponentene i denne K-pumpa bør jo være overlegne de vanlige toveis-pumpene som følger med bellyen, eller som man kjøper på feks Biltema til en hundrings, så mulig det i seg selv er verdt prisen. Jeg har iallefall hatt store kvalitetsutfordringer med den medfølgende toveispumpa, med at pakningen inni sprekker og vrir seg og at pumpa dermed yter mye mindre enn den gjorde som ny.

Endret av Jan Ingvar
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selling-point for den pumpa for meg, er pakkform og -størrelse. Jeg ønsker pakke belly (har outcast trinity, den blir ganske liten når tom), pumpe og vadere i en sekk og gå i en time. Pumper med 'standardformfaktor' bare tar all plassen i sekken min... :/ Jeg har så langt montert ferdig oppblåst belly på toppen av sekken - så det er ikke en must-have selvsagt... 

Jeg sitter ikke klar med kredittkortet enda akkurat, får se hva som skjer når det nærmer seg slutten av februar på kalenderen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...